پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 55649
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ بسكتبال استان قم خبر داد

قضاوت و نظارت داوران قم در ليگ‌‌‌هاي بسكتبال ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ بسكتبال استان قم از برگزاري رقابت‌هاي سوپر ليگ و مسابقات ليگ اميدهاي بسكتبال ايران با قضاوت و نظارت داوران با تجربه و جوان قم خبر داد.
قضاوت و نظارت داوران قم در ليگ‌‌‌هاي بسكتبال ايران
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز در قم، اظهار کرد: بازی‌های نیم‌فصل نخست از رقابت‌های لیگ بسکتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از روز پنجم آبان ماه آغاز شده و تا روز جمعه دهم آذر ماه در دو گروه مقدماتی پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال، این دوره از مسابقات با حضور تعداد 12 تیم در دو گروه به انجام می‌رسد و در گروه نخست تیم‌های آرارات تهران، هیأت‌‌ بسکتبال اصفهان، هیأت‌‌ کردستان، مانیزان کرمانشاه، هیأت‌‌ گیلان و نبوغ سرمایش اراک حضور دارند.
رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم اضافه کرد: همچنین تیم‌های مهروبان نوین ماهشهر، صنعت‌مس کرمان، مقاومت میناب، نفت امیدیه خوزستان، ملی حفاری ایران و پتروشیمی بندر امام در گروه دوم مقدماتی هستند و این هفته دو نماینده قم قضاوت و نظارت یکی از بازی‌های این گروه را انجام می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد:  از گروه دوم روز جمعه دوازدهم آبان ماه سه مسابقه در شهرهای ماهشهر، اهواز و کرمان به انجام می‌رسد و در ماهشهر تیم‌های مهروبان نوین ماهشهر و مقاومت میناب به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی را محسن عباسی داور جوان بسکتبال قم قضاوت می‌کند.
سخایی یاد آور شد: همچنین دکتر مجیدرضا کاویانی چهره شناخته شده بسکتبال قم نیز که سال‌ها در مسوولیت ریاست هیأت‌‌ بسکتبال استان به این رشته خدمت کرده، به عنوان ناظر این بازی راهی ماهشهر شده است، در حالی که این بازی از ساعت 16 روز جمعه در ماهشهر به انجام می‌رسد.
وی اظهار کرد: در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور نیز این هفته شاهد نظارت داور با تجربه و شاخص بسکتبال قم یعنی محمود حاج‌اسماعیلی در نظارت دیدار تیم‌ها شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی تهران به میزبانی شهر تبریز بودیم، ضمن اینکه در هفته سوم سوپر لیگ عباس عثمانی از قم سرداور مسابقه تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نیروی زمینی تهران بود.
رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم در پایان به دوره داوری این رشته در قم اشاره و عنوان کرد: دوره داوری درجه سه بسکتبال در حالی به پایان رسید که خبرها از موفقیت‌آمیز بودن این دوره حکایت دارد و ان‌شاءالله به زودی شاهد اضافه شدن تعداد چشمگیری از داوران جوان و خوش‌آتیه به کادر داوری بسکتبال قم خواهیم بود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdci3qaw.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما