پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 55652
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه 2 خبر داد :

اتمام تملک مسیر احداث رمپ ولوپ پل 9 دی به بلوار امام رضا(ع)

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداری منطقه 2 قم از اتمام تملک مسیر احداث رمپ ولوپ پل 9 دی به بلوار امام رضا(ع) خبر داد.
اتمام تملک مسیر احداث رمپ ولوپ پل 9 دی به بلوار امام رضا(ع)
اتمام تملک مسیر احداث رمپ ولوپ پل 9 دی به بلوار امام رضا(ع)
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اشاره به احداث رمپ و لوپ پل 9 دی، گفت: تملک املاک واقع در مسیر طرح احداث رمپ ولوپ پل 9 دی به بلوار امام رضا(ع) با پرداخت 12 میلیارد تومان به اتمام رسید.
سرپرست شهرداری منطقه 2 قم خاطرنشان ساخت: با توجه به افتتاح و راه‌اندازی پل 9 دی در سال های گذشته، طرح احداث رمپ ولوپ پل 9 دی به دلیل وجود معارضین متعدد در مسیر این طرح، با مشکلات عدیده‌ای در بخش ورود به بلوار امام رضا(ع) مواجه بود که با توجه به اتمام عملیات تملک، این مشکل رفع گردید.
رحیمی ادامه داد: در مسیر این طرح 9000 متر مربع زمین و ساختمان وجود داشت که حقوق قانونی مالکین به صورت نقدی و به قیمت روز در وجه آن‌ها پرداخت شد و با برنامه ریزی صورت گرفته با آخرین معارضین رمپ ولوپ باند شرقی بلوار مذکور، امیدواریم در آینده‌ای بسیار نزدیک دسترسی‌های مذکور هم به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری منطقه 2 برای تملک  اراضی سطح منطقه از جمله باغات دایر، گفت: شهرداری قم به این قبیل اقدامات به عنوان فرصت انتفاعی و اقتصادی نظر نداریم بلکه قصد داریم با تملک و آزادسازی این زمین‌ها، در راستای حل مشکلات اجتماعی شهر و افزایش سرانه های خدماتی،‌ ورزشی و فرهنگی منطقه اقدام کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccieqp.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما