جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب : 55664
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دوازدهم لیگ آزادگان صورت می‌گیرد

پذیرایی صبای قم از اکسین البرز / تلاش صبا برای فرار از بحران

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در انديشه فرار از بحران سقوط از تیم مدعی اکسین البرز پذیرایی می‌کند.
پذیرایی صبای قم از اکسین البرز / تلاش صبا برای فرار از بحران
پذیرایی صبای قم از اکسین البرز / تلاش صبا برای فرار از بحران
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته دوازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شکل همزمان بین 18 مدعی صعود به لیگ برتر روز سه‌شنبه شانزدهم آبان ماه برگزار می‌شود و صبای قم در این هفته یک دیدار خانگی انجام می‌دهد.

تیم صبای قم ششمین بازی خانگی این فصل خود را از ساعت 14:45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر تیم بالای جدولی اکسین البرز برگزار می‌کند، مسابقه‌ای که در آن تیم‌های نهم و پانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ آزادگان رو در روی یکدیگر به میدان می‌روند.

صبای قم از دیدارهای خارج از خانه این فصل دو تساوی مقابل تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و ایرانجوان بوشهر و سه باخت به تیم‌های خونه به خونه بابل، برق جدید شیراز و مس کرمان و همچنین یک پیروزی در مصاف با تیم فوتبال راه‌آهن تهران کسب کرده و از 18 امتیاز بازی‌های خارج از خانه تنها پنج امتیاز اندوخته است.

این تیم با سرمربیگری هومن افاضلی سرمربی سابق تیم ملی امید ایران در خانه نیز تیمی ناکام بود، به طوری که از پنج بازی در ورزشگاه یادگار امام قم چهار تساوی با تیم‌های ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز به همراه یک باخت به صدرنشین بازی‌ها یعنی نفت مسجد سلیمان در هفته دوم به دست آورده است.

حریف تیم صبای قم در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی اکسین البرز در حال حاضر با چهار برد، چهار تساوی، سه باخت، 11 گل زده، 9 گل خورده و 16امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی است، در شرایطی که صبای قم یک برد، 6 تساوی و چهار باخت دارد و با هشت گل زده، 15 گل خورده و 9 امتیاز تیم رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjvdt.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما