جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 55665
منبع : خبرگزاری فارس

كيميا فرآيند قم نا اميد از صعود / چهارمین شکست در ایستگاه خیبر

قم نيوز : قم نیوز: ثبت چهارمین شکست فصل جاری رقابت‌های لیگ آزادگان عملا فوتبالیست‌های تیم کیمیا فرآیند قم را برای صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها نا امید کرد.
كيميا فرآيند قم نا اميد از صعود / چهارمین شکست در ایستگاه خیبر
كيميا فرآيند قم نا اميد از صعود / چهارمین شکست در ایستگاه خیبر
به گزارش قم نیوز فوتبالیست‌های کیمیا فرآیند قم که سرمست از کسب نخستین پیروزی خود در میهمانی هفته هشتم فصل جاری رقابت‌های لیگ آزادگان برابر تیم شهرداری بم در هفته نهم به مصاف تیم خیبر خرم‌آباد رفته بودند، دست خالی از میدان خارج شدند تا امیدهای آنها برای صعود کمرنگ‌تر از گذشته شود.

در نهمین هفته رقابت‌های لیگ آزادگان، از گروه دوم مقدماتی که در آن تیم کیمیا فرآیند قم حضور دارد پنج بازی برگزار شد و تیم‌های خوشه‌طلایی ساوه، خیبر خرم‌آباد، شهرداری فومن و پاس همدان موفق به شکست حریفان خود شدند و کیمیا فرآیند قم به چهارمین باخت این فصل تن داد.

نماینده فوتبال قم که در هشت هفته قبل این مسابقات در هفت بازی به میدان رفته و موفق به کسب یک برد شده بود برای زنده کردن شانس صعود خود با امیدواری فراوان در خانه خود به مصاف تیم خیبر خرم‌آباد رفت و در پایان با نتیجه نزدیک دو بر یک شکست خورد.

با نتایجی که در دیدارهای هفته نهم لیگ دسته دوم جام آزادگان اتفاق افتاد، در گروه دوم مقدماتی تیم کیمیا فرآیند قم 6 امتیازی و در رتبه نهم جدول باقی ماند و با توجه به فاصله 11 امتیازی با تیم صدرنشین گروه و اختلاف 10 امتیازی با تیم‌های دوم و سوم جدول عملا بختی برای صعود ندارد.

همچنین با نتایج عجیب هفته هشتم این رقابت‌ها، در گروه دوم مقدماتی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران تیم شهرداری فومن با 17 امتیاز جای نفت امیدیه را در مکان نخست جدول رده‌بندی گرفته و تیم خیبر خرم‌آباد با 16 امتیاز و تفاضل گل مثبت هشت به مکان دوم صعود کرد.

تیم نفت امیدیه خوزستان که از آغاز لیگ تا هفته هشتم در صدر جدول رده‌بندی بود این هفته جایگاه خود را از دست داد و با کسب 16 امتیاز و تفاضل گل مثبت پنج به مکان سوم سقوط کرد، ضمن اینکه پالایش نفت آبادان با 15 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی جای دارد.

پاس همدان با کسب 14 امتیاز پنجم است و تیم‌های بعثت کرمانشاه با 11، شهرداری همدان با 10 امتیاز، خوشه طلایی ساوه با هشت امتیاز، کیمیا فرآیند قم با 6 امتیاز و تفاضل گل منفی 6، شهرداری بم با 6 امتیاز و تفاضل گل منفی 9 به همراه گیتی‌پسند اصفهان با سه امتیاز در رده‌های ششم تا یازدهم ایستاده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgn39n.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما