شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 55693
منبع : خبرگزاری فارس

استعفای سرمربی کیمیا فرآیند قم در لیگ آزادگان / جعفری: با جیب خالی امکان تیم‌داری نیست

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم به دنبال نتایج ضعیف این تیم در لیگ آزادگان و وجود مشکلات عدیده مالی از مسوولیت خود کناره‌گیری کرد.
استعفای سرمربی کیمیا فرآیند قم در لیگ آزادگان / جعفری: با جیب خالی امکان تیم‌داری نیست
به گزارش قم نیوز از آخرین حضور تیمی از فوتبال قم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نزدیک به سه سال می‌گذرد زیرا در سال 1393 بود که تیمی به نام وحدت در این رقابت‌ها به میدان رفت و به دلیل مشکلات متعدد مالی و مدیریتی با ناکامی به کار خود پایان داد و به دسته پائین‌تر سقوط کرد.
 
* سقوط نمایندگان فوتبال قم به دلیل عدم مدیریت صحیح و مسائل مالی
قبل از آن نیز سابقه حضور تیمی از فوتبال استان قم در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌ها کشور جام آزادگان به سال‌های نیمه دوم دهه 1380 باز می‌گردد که تیمی به نام سازان‌راه با حمایت و پشتیبانی مسوولان استان قم در لیگ دسته دوم حضور یافت اما در سال سوم به دسته پائین‌تر رفت و پرونده آن بسته شد.
در این سال‌ها فوتبال قم دل‌خوش به حضور تیمی به نام صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بود که به دلیل عدم مدیریت صحیح این تیم نیز در پایان فصل 96 – 1395 لیگ برتر با ایستادن در جمع فانوس به دست‌ها از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد و حال روز خوشی ندارد.
 
* کیمیا فرآیند نماینده قم در فصل 96 لیگ دسته دوم جام آزادگان
سرانجام نوبت به سال 1396 رسید و تیم فوتبال کیمیا فرآیند امسال به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور دارد و هدایت این تیم از آغاز فصل 97 – 1396 بر عهده بازیکن و هافبک اسبق پرسپولیس یعنی جهان‌بخش جعفری قرار داشت.
 
* استعفای سرمربی کیمیا فرآیند قم
جعفری که سال گذشته نیز هدایت همین تیم کیمیا فرآیند را در تهران عهده‌دار بود، به دنبال جابجایی این تیم به قم در مسوولیت خود باقی ماند اما نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ آزادگان سرانجام این بازیکن خوش‌نام سابق فوتبال ایران و مربی فعلی این رشته را وادار به کناره‌گیری از مسوولیت خود کرد.
این در حالی است که تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ آزادگان تا کنون هشت مسابقه انجام داده و تنها یک برد از هفته هفتم در میهمانی تیم شهرداری بم در کارنامه دارد، اما سه تساوی و چهار باخت نیز در سایر بازی‌ها کسب کرده و با 13 گل زده، 22 گل خورده و 6 امتیاز در بین 11 تیم این گروه رتبه نهم را در اختیار دارد.
 
* رتبه نهمی نماینده قم در گروه سوم مقدماتی
در این گروه هم اکنون شهرداری فومن با 17 امتیاز، خیبر خرم‌آباد و نفت امیدیه با 16 امتیاز، پالایش نفت آبادان با 15 امتیاز، پاس همدان با 14 امتیاز، بعثت کرمانشاه با 11 امتیاز، شهرداری همدان با 10 امتیاز،‌ خوشه‌طلایی ساوه با هشت امتیاز، کیمیا فرآیند قم و شهرداری بم با 6 امتیاز و گیتی‌پسند اصفهان با سه امتیاز اول تا یازدهم هستند.
 
* جعفری: بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم حتی یک ریال دریافت نکرده‌اند
سرمربی مستعفی تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در فصل جاری لیگ آزادگان اصلی‌ترین دلیل کناره‌گیری از مسوولیت خود را مشکلات مالی تیم عنوان کرد و افزود: بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم حتی یک ریال دریافت نکرده‌اند و همین امر موجب شده تا در میانه راه رقابت‌ها دست به اعتصاب بزنند.
 
* به بازیکنان هم حق می‌دهم که اعتصاب کنند
جهان‌بخش جعفری عنوان کرد: متاسفانه در چند هفته به دلیل وجود مشکلات مالی تمرین نداشته‌ایم، بنابراین تیمی که تمرین نداشته باشد در میدان هم نمی‌تواند بازی خوبی انجام بدهد، با جیب خالی امکان تیم‌داری نیست، به بازیکنان هم حق می‌دهم که اعتصاب کنند.
وی که تیمش این هفته در دیداری خانگی از مسابقات فصل جاری لیگ آزادگان برابر تیم خیبر خرم‌آباد تن به شکست داد، در ادامه خاطرنشان کرد: تا همین بازی هم بازیکنان بخاطر وعده‌های بازی کرده‌اند اما با وعده تا جایی می‌توان پیش رفت ولی پس از آن دیگر جواب نمی‌دهد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdchx-nm.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما