سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 557
گنجیان:

صبای قم صدرنشینی را از مدعیان لیگ برتر می‌گیرد

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: برابر دبیری تبریز هدفمان کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه در خانه است.
صبای قم صدرنشینی را از مدعیان لیگ برتر می‌گیرد
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان تصریح کرد: پس از مسابقه با راه سازی چند جلسه تمرین منظم داشتیم و این برای تیم بسیار خوب است زیرا بازیکنان تیم را هم از نظر جسمانی و هم از نظر روحی در شرایط بسیار آماده قرار داده است.

وی افزود: با شرایطی که تیم ما دارد بعد از بازی هفته ششم در خارج از خانه، شرایط تیم بسیار بهتر از گذشته شده است و در مصاف با تیم فوتسال دبیری تبریز نه تنها با تمام قدرت به میدان می‌‌رویم، بلکه هدفمان تنها کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه است.

مربی تیم فوتسال صبای قم اظهار داشت: نمایشی که تیم صبای قم در آخرین مسابقه خود برابر راه سازی ارائه کرد، فوتسال واقعی تیم صبا در لیگ سیزدهم بود و مطمئنا با تجربیاتی که از بازی‌های گذشته کسب کرده‌ایم، در سایر بازی‌های لیگ امسال از جمله دیدار عصر جمعه مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز با شرایط بهتری گام به میدان مسابقه می‌گذاریم.

وی در ادامه گفت: تیم فوتسال صبای قم در این مسابقه بازیکن محروم و مصدوم ندارد، ضمن اینکه تیم از هر نظر در بهترین وضعیت ممکن به سر می‌برد، در چند روز گذشته تمرینات شادابی را با حضور تمام بازیکنان تیم در شرایطی مطلوب پشت سر گذاشته‌ایم.

گنجیان اظهار داشت: صبای قم با ظرفیت خوبی که دارد، توانسته است یکی از تیم‌های مدعی لیگ سیزدهم باشد و با توجه به اینکه از این هفته به بعد بازی‌های مهمی با تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی مانند حفاری، گیتی پسند، ماهان و منصوری قرچک در پیش داریم، باید سه امتیاز دیدار با دبیری را کسب کنیم.

وی افزود: اختلاف امتیازی صبای قم با صدرنشین جدول رده‌بندی تنها سه امتیاز است، ضمن اینکه در هفته آینده لیگ برتر با یکی از تیم های پائین جدول رده‌بندی یعنی دبیری تبریز بازی داریم، بنابراین به راحتی می‌توانیم به تعقیب تیم‌های مدعی ادامه دهیم.

مربی تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: تیم صبای قم هفته به هفته بیشتر از گذشته به شرایط آمادگی لازم دست یافته است و با آمادگی لازم در ادامه بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به مصاف حریفان می‌رود.

تیم فوتسال صبای قم در هفتمین هفته از نیم‌فصل نخست سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز جمعه پانزدهم مهر ماه در دیداری خانگی در سالن شهید حیدریان شهر مقدس قم به مصاف دبیری تبریز می‌رود.

تیم‌ فوتسال صبای قم تا قبل از مسابقه عصر جمعه این هفته، ۱۲ امتیاز اندوخته‌ است و در جدول رده‌بندی صبای قم با ۱۵ امتیاز در مکان سوم قرار دارد و تیم دبیری تبریز در بین تیم های قعرنشین این جدول ایستاده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcak0nm149nm.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما