شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 55702
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

کاشت درختان بوستان کوثر امسال به اتمام می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: : با توجه به وسعت بوستان کوثر کاشت درختان آن در سال جاری به اتمام می‌رسد.
کاشت درختان بوستان کوثر امسال به اتمام می‌رسد
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با بیان اینکه اقدامات عمرانی بوستان کوثر با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان از سال گذشته آغاز و هم اکنون پیمانکار مشغول اجرای پروژه است اظهار کرد: با توجه به وسعت این بوستان کاشت درختان آن در سال جاری به اتمام می‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه بوستان کوثر ظرفیت‌های عظیمی برای فضاهای تفریحی و گردشگری شهر قم است اظهار کرد: این بوستان با توجه به شرایط قرارگیری و احداث باغ پرندگان و باغ موزه دفاع مقدس در آینده به یکی از محورهای مهم گردشگری تفریحی شهر قم تبدیل خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه قسمتی از جنگل کاری حاشیه بلوارآیت الله بروجردی انجام شده و مابقی در سال جاری انجام می شود خاطرنشان کرد: کاشت دیوار سبز از پل مصلی تا پل انقلاب انجام شده و تنها قسمتی به دلیل نصب فیبر نوری کاشت درختان نشده است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت فضای سبز موجود در بستر رودخانه خاطرنشان کرد: در مجموع مساحت فضای سبز بلوار زائر (داخل رودخانه) و دیوار سبز آن، ۴۷ هزار مترمربع است.
جوادیان اضافه کرد: بهسازی ها بوستان های رضوانه، ساحل، فضیلت، فاز دو کوکب، معرفت و میخک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در برنامه سال جاری است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdciryaw.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما