شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 55721
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تيراندازي قم خبر داد

آغاز ثبت‌نام ليگ‌ تيراندازي در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ تيراندازي استان قم از آغاز ثبت‌نام از علاقمندان به حضور در دوره جديد رقابت‌هاي ليگ تيراندازي قهرماني باشگاه‌هاي قم خبر داد.
آغاز ثبت‌نام ليگ‌ تيراندازي در قم
آغاز ثبت‌نام ليگ‌ تيراندازي در قم
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: تمامی مربیان، مدیران و تیراندازان قم در جریان نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ تیراندازی باشگاه‌های قم قرار دارند و ثبت‌نام حضور در این مسابقات از دهم تا سی‌ام آبان ماه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رقابت‌های لیگ تیراندازی باشگاه‌های قم در هر دو بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود و لیگ را در صورت رسیدن به حد نصاب تیم‌های شرکت کننده برگزار می‌کنیم و تیراندازان در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم به برخی شرایط برگزاری این مسابقات اشاره و بیان کرد: هر تیم متشکل از سه تیرانداز خانم و سه تیرانداز در بخش مردان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، اما تیم‌ها می‌توانند در رشته تفنگ بادی حداقل 6 تیرانداز به شرط حضور یک تیرانداز زیر 21 سال معرفی کنند.

وی عنوان کرد: همچنین هر تیم در رشته تپانچه بادی امکان معرفی 6 تیرانداز را دارد و در این رشته نیز حتما باید یک نفر زیر 21 سال عضو هر تیم باشد، اما در هر هفته دو تیرانداز در بخش آقایان و دو تیرانداز در قسمت بانوان مجاز به تیراندازی در ترکیب تیم خود هستند.

متقیان‌نژاد عنوان کرد: البته تیم‌های شرکت کننده در لیگ می‌توانند نماینده زیر 21 سال خود را به عنوان نفر آزاد به لیست اضافه کنند و هر هفته با هفت تیرانداز وارد لیگ شوند، ضمن اینکه نفراتی امکان حضور در لیگ را دارند که حداقل مدرک آنها آموزش مقدماتی باشد و کارت شرکت در لیگ از کمیته مسابقات هیأت‌‌ را داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه سالن تیراندازی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم از این رقابت‌ها میزبانی می‌کند، ابراز کرد: رقابت‌ها طبق دستورالعمل مسابقات کشوری برگزار می‌شود و تیم‌های تفنگ و تپانچه به صورت جداگانه با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان مسابقات تیم‌های برتر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcjvaei.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حجت فرجی
ثبت نام برای تیراندازی ... حکم قهرمانی تک تیرانداز در مانور بزرگ پیروان ولایت و..راهیان نور در ارتش نفر اول شدم ..تیراندازی با ژ۳...کلاشینکوف...و سرباز دقت کامل شلیک با زمین ب هوا .ا.ت .۸۷۱پدافند .ه . اگه واقعا قسمت باشه برای ثبت نام در تیراندازی مایلم...