يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 55740
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

رزمي‌كار قم قهرمان ايران شد / لغو اعزام ملي‌پوش قم به رقابت‌هاي جهاني ايتاليا

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از قهرماني نماينده اين هیأت‌‌ در مسابقات كشوري و لغو اعزام ملي‌پوش قم به پيكارهاي جهاني 2017 خبر داد.
رزمي‌كار قم قهرمان ايران شد / لغو اعزام ملي‌پوش قم به رقابت‌هاي جهاني ايتاليا
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده در قم، اظهار کرد: در رقابت‌های استایل گراپلینک سبک کیک‌جیتسو قهرمانی کشور شاهد درخشش یکی از رزمی‌کاران استان قم بودیم، در حالی که این رقابت‌ها با حضور نمایندگان استان‌های مختلف به میزبانی تهران به انجام رسید.
وی با بیان اینکه فرشاد قیطاسی نماینده قم در این پیکارها بود، اضافه کرد: تعداد 600 رزمی‌کار شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات به نمایندگی از 30 استان در هشت استایل مبارزه‌ای و در چهار رده سنی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و نماینده قم عنوان قهرمانی را کسب کرد.
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه مصطفی کامکار مسوولت مربیگری نماینده قم را بر عهده داشت، افزود: فرشاد قیطاسی در این دوره با شکست دادن سه حریف خود در کمتر از یک دقیقه توانست به عنوان قهرمانی این مسابقات در وزن منهای 95 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در استایل گراپلینگ دست یابد.
وی در ادامه از لغو اعزام ملی‌پوش رزمی قم به پیکارهای جهانی خبر داد و افزود: قرار بود طبق برنامه‌ریزی کمیته فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ AIKIA ایران تیم ملی کشورمان راهی مسابقات آزاد قهرمانی جهان در شهر میلان ایتالیا شود اما از رفتن به این سفر بازماند.
محمدزاده بیان کرد: تیم منتخب فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ  AKIAحتی برای حضور در این مسابقات موافقت شورای برون‌مرزی و فدراسیون ورزش‌های رزمی را کسب کرده بود تا از سیزدهم تا هفدهم آبان ماه در میلاد با حریفان خود رقابت کند اما به دلیل عدم دریافت روادید ایتالیا از حضور در این رقابت‌ها باز ماند.
وی با بیان اینکه منصور حیدری در وزن منهای 80 کیلوگرم با قهرمانی در انتخابی تیم ملی، نماینده هیأت‌‌ رزمی قم در این تیم بود و دارای چندین قهرمانی کشور است، در پایان اظهار کرد: کمیته AIKIA با انتخاب رزمی‌کاران برتر خود که در میادین پیشین این رشته از نظر تکنیک، تاکتیک و قدرت مبارزه گزینش شده بودند قرار بود در این مسابقات حضور یابد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcaw0nm.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما