يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 55745
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان میادین اعلام کرد:

افزایش سطح کیفی خدمات در جمعه بازار خودرو قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: بیشتر اقدامات انجام شده در جمعه بازار خودرو، با هدف افزایش سطح کیفی خدمات رسانی و توسعه امکانات بوده و تمام سعی مسئولین شهرداری کسب رضایت حداکثری شهروندان است.
افزایش سطح کیفی خدمات در جمعه بازار خودرو قم
افزایش سطح کیفی خدمات در جمعه بازار خودرو قم
به گزارش قم نیوز عليرضا مظفري با اشاره به خدمات ارائه شده در جمعه بازار خودرو، اظهار داشت: جمعه بازار خودرو قم يكي از نيازهاي شهر است و در اكثر شهرها و كلانشهرها وجود دارد و مورد استقبال شهروندان گرفته است.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم به میزان استقبال شهروندان از جمعه بازار خودرو اشاره نموده و افزود: ميزان استقبال شهروندان، حتی از شهرهای اطراف رو به افزایش است؛ زيرا در اين بخش خودروهاي متنوع عرضه مي‌شود و سهولت در فرآیند انتخاب و تهیه خودروی دلخواه از مهم ترین دلایل استقبال می‌باشد.
مظفری با اعلام ارتقاء و افزایش وضعيت و امكانات رفاهي جمعه بازار خودرو، اظهار داشت: در همین زمینه پیاده سازی و اجرای اصلاحات مورد پیگیری و اقدام تکمیلی انجام شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش سایه‌بان، نیمکت‌های انتظار، آبخوری‌ها، سرویس های بهداشتی، خط کشی معابر جهت پارک خودروها، استقرار کیوسک عرضه مایحتاج، استقرار نماینده بیمه شخص ثالث، مامور تشخیص رنگ خودرو، ثبات قول نامه و... از جمله اقدامات این سازمان در راستای افزایش سطح کیفی خدمات در جمعه بازار خودرو می باشد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftedt.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما