دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 55780
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

برگزاري دوره ارتقاء داوري فوتبال در قم / تمجيد ليگ‌ برتري‌ها از قضاوت داور فوتبال قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم از برگزاري دوره ارتقاء داوري فوتبال در قم و قضاوت بي‌نقص داور قم در ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
برگزاري دوره ارتقاء داوري فوتبال در قم / تمجيد ليگ‌ برتري‌ها از قضاوت داور فوتبال قم
به گزارش قم نیوز حسین چراغیان در قم، اظهار کرد: دوره ارتقاء داوری درجه سه به دو فوتبال در استان قم با حضور استاد حسین نجاتی مدرس فدراسیون فوتبال و داور مطرح و با سابقه فوتبال قم با سال‌ها سابقه داوری در لیگ برتر و میادین معتبر این رشته برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این دوره تعداد ۲۹ داور از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، قم، زنجان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند، اضافه کرد: میزبانی این دوره را کمیته داوران هیأت فوتبال قم در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی تختی قم بر عهده داشت.
مسوول کمیته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم با بیان اینکه این دوره داوری به مدت دو روز در قم برگزار شد، اضافه کرد: مراسم پایانی این دوره آموزشی با حضور کریم بهرامی رئیس هیأت فوتبال استان قم و استاد حسین نجاتی مدرس دوره در کنار شرکت کنندگان برگزار شد.
وی سپس به قضاوت داوران استان قم در لیگ‌های مهم و معتبر کشور اشاره و بیان کرد: در هفته‌ای که سپری شده یکی از مهمترین مسابقات یازدهمین هفته لیگ برتر فوتبال ایران را علی صفایی بین تیم‌های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت در شهر جم قضاوت کرد و نحوه قضاوت وی مورد تحسین قرار گرفت.
چراغیان با بیان اینکه داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قم در لیگ‌ها باشگاهی کشور در تمام رده‌های سنی قضاوت می‌کنند، افزود: این هفته محمدجواد بابلی از قم وقت نگهدار دیدار تیم‌های شاهد تهران و بالان صنعت شیراز در هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال ایران بود، ضمن اینکه در چارچوب همین بازی‌ها محمدمهدی قربانی از قم، داور سوم دیدار تیم‌های سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه را بر عهده داشت.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdce7f8n.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما