دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 55781
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری خبر داد

خدمت رسانی داوطلبانه پاکبانان شهرداری قم در مسیر نجف به کربلا

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم گفت: امسال در مجموع 70 نفر از نیروهای شهرداری به صورت داوطلبانه به عراق اعزام شده‌اند که 25 نفر آنها در موکب آستان کریمه اهل بیت(س)، 25 نفر آنها در موکب مسجد جمکران و 20 نفر آنها نیز در موکب اهالی قم‌المقدسه فعالیت می‌کنند.
خدمت رسانی داوطلبانه پاکبانان شهرداری قم در مسیر نجف به کربلا
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی در حاشیه بازدید از موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه شهرداری قم امسال برای تنظیف و جمع‌آوری زباله‌های مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی برنامه‌ریزی مطلوبی را دنبال کرده است، اظهار کرد: نیروهای شهرداری قم 100 عمود از مسیر پیاده‌روی را تنظیف و نزدیک به هزار کارتن پلاست را میان مواکب عراقی توزیع می‌کنند.
وی اضافه کرد: امسال در مجموع 70 نفر از نیروهای شهرداری به صورت داوطلبانه به عراق اعزام شده‌اند که 25 نفر آنها در موکب آستان کریمه اهل بیت(س)، 25 نفر آنها در موکب مسجد جمکران و 20 نفر آنها نیز در موکب اهالی قم‌المقدسه فعالیت می‌کنند.
میرهادی با تاکید بر اینکه امسال زائران حسینی نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته‌اند، تصریح کرد: شهرداری قم 58 دستگاه اتوبوس و یک ماشین آتش‌نشانی را در مرز مهران مستقر کرده است و تا 20 آبان‌ماه به صورت مستمر به خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfyedt.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما