دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 55783
منبع : خبرگزاری فارس

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد: زیارت امام حسین(ع) شکرگذاری نعمت‌های خداوند است

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: زیارت امام حسین(ع) یکی از راه‌های شکر گذاری از خداوند به دلیل نعمت ولایت و محبت اهل بیت(ع) است و افراد باید این شکر گذاری را به بهترین شیوه و با رعایت تمامی آداب آن انجام دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد: زیارت امام حسین(ع) شکرگذاری نعمت‌های خداوند است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد یکشنبه شب در جمع عزاداران اربعین حسینی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به آداب زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین، اظهار کرد: ذکر صلوات بر محمد و آل محمد از جمله اعمالی است که در زیارت امام حسین(ع) از فضیلت بسیاری برخوردار است.
وی با بیان اینکه مسلمانان و شیعیان باید شاکر نعمت محبت اهل بیت(ع) باشند، عنوان کرد: ما باید علاوه‌ بر شکرگذاری از این نعمت الهی شیوه بهره‌مندی از آن را نیز فرا بگیریم و بدانیم که در مواقع سختی و مشکلات چگونه از راهنمایی‌های اهل بیت(ع) استفاده کرده و خود را از منجلاب بیرون بکشیم.
این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه خداوند در روز قیامت انسان‌ها را در ارتباط با نعمت ولایت مورد بازخواست قرار می‌دهد، مطرح کرد: زیارت امام حسین(ع) یکی از راه‌های شکرگذاری از خداوند به دلیل نعمت ولایت و محبت اهل بیت(ع) است و افراد باید این شکر گذاری را به بهترین شیوه و با رعایت تمامی آداب آن انجام دهند.
وی با بیان اینکه افرادی که از قرآن فاصله می‌گیرند نمی‌توانند تفسیر درستی از آیات آن داشته باشند و نعمت‌های خداوند را به خوبی درک کنند، خاطرنشان کرد: افراد زیادی تمام پول و زندگی خود را در راه کربلا هزینه می‌کنند و باید بدانند که با این کار در روز قیامت با اهل بیت(ع) محشور شده البته باید تمام هزینه‌هایی که در دستگاه امام حسین(ع) انجام می‌دهند با خلوص نیت باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد از پیاده روی اربعین به عنوان فرصتی برای تجدید عهد با امام زمان(عج) یاد کرد و گفت: مردم در این مسیر می‌توانند مودت و دوستی خود را با اهل بیت(ع) تقویت کرده و از آن‌ها کمک گرفته تا در مسیر زندگی دچار لغزش نشوند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchxqnm.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما