دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 55787
منبع : خبرگزاری فارس

شهردار منطقه چهار قم: 28 میلیارد ریال برای پیاده‌روسازی معابر منطقه 4 اختصاص یافت

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از اختصاص 28 میلیارد ریال برای پیاده‌روسازی معابر منطقه 4 خبر داد.
شهردار منطقه چهار قم: 28 میلیارد ریال برای پیاده‌روسازی معابر منطقه 4 اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی و ایمن‌سازی معابر و پیاده‌روهای شهر، اظهار کرد: در قالب پروژه‌ای که در شهرداری با عنوان نهضت پیاده‌روسازی تعریف شده در این منطقه نیز پروژه‌های متعددی به صورت همزمان در معابر مختلف برای بهسازی معابر و پیاده‌روها در حال اجرا است.
شهردار منطقه چهار با تاکید بر اینکه بسترسازی فضایی ایمن‌ برای تردد عموم شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،خاطرنشان کرد: همچون سال گذشته پروژه نهضت پیاده‌روسازی در منطقه چهار ادامه پیدا کرده و بسیاری از پیاده‌روها ایمن شده است.
متین فر با اشاره به پیاده‌روسازی بلوار شهید صدوقی، تصریح کرد: این پروژه با رعایت الزامات ایمنی، اصول مرتبط با تردد معلولان و افراد نابینا با اعتبار هفت میلیارد ریال اجرا شده است.
وی به پیاده روسازی خیابان بوعلی اشاره کرد و افزود: برای اجرای این پروژه نیز دو میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری اختصاص گرفت.
شهردار منطقه چهار قم با اشاره به پیاده‌روسازی بلوار جمهوری اسلامی، بیان کرد: این پروژه نیز با اعتبار هفت میلیارد ریال تکمیل شد.
متین‌فر با اشاره به مراحل پیاده‌روسازی بلوار امین، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت بالای پیاده‌روهای بلوار امین این پروژه از سال گذشته آغاز شده و 12 میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای آن اختصاص یافته است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbzzbs.rhbswpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما