دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 55806
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 550 كاراته‌كا رقم خورد

درخشش کاراته‌کاهای قم با كسب 4 مدال از مسابقات بین‌المللی ارمنستان

قم نيوز : قم نیوز: سه کاراته‌کای قم به در تركيب تیم ملی سبك شوتوکان WSKF کشورمان موفق به كسب چهار مدال از مسابقات بین‌المللی این سبک شدند.
درخشش کاراته‌کاهای قم با كسب 4 مدال از مسابقات بین‌المللی ارمنستان
درخشش کاراته‌کاهای قم با كسب 4 مدال از مسابقات بین‌المللی ارمنستان
به گزارش قم نیوز مسابقات بین‌المللی کاراته سبک شوتوکان جهانی WSKF با حضور ۵۵۰ کاراته‌کا از ۱۰ کشور قدرتمند کاراته جهان از جمله قاره آسیا و اروپا در سالن میکا شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد و کاراته‌کاهای قم از این پیکارها صاحب یک مدال طلا، یک نشان نقره و دو مدال برنز شدند.

در این دوره از مسابقات کاراته‌کاهای باشگاه کاراته آوای‌رزم قم که تمرینات خود را زیر نظر مجید عبدالحسینی قهرمان خوشنام و اسبق کاراته ایران در میادین آسیایی و جهانی دنبال می‌کنند، در ترکیب تیم ملی کاراته شوتوکان جهانی ایران عناوین قابل توجهی کسب کردند.

 پیمان نظری کاراته‌کای با تجربه استان قم در این دوره از مسابقات با کسب پنج برد در نهایت بر سکوی دومی وزن منهای 60 کیلوگرم ایستاد و بدین‌ترتیب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره را به ارمغان آورد که چهارمین مدال بین‌المللی وی در سال ۱۳۹۶ محسوب شود.

همچنین امید حلوایی‌صرمی کاراته‌کای آینده‌دار قم با درخشش خیره کننده در رده سنی بزرگسالان این دوره از مسابقات با ۶ پیروزی قدرتمند مدال طلای وزن منهای ۷۶ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان را تصاحب کرد و در رده سنی جوانان نیز مدال برنز وزن منهای ۷۶ کیلوگرم را بر گردن آویخت که پنجمین مدال بین‌المللی وی در سال ۱۳۹۶ بود.

علیرضا حقیقت سومین نماینده کاراته استان قم در ترکیب تیم منتخب سبک شوتوکان جهانی WSKF بود که با کسب سه برد و یک باخت، مدال برنز وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان را برای کشورمان به ارمغان آورد و دومین مدال بین‌المللی خود را در سال ۱۳۹۶ را کسب کرد.

نمایندگان کاراته قم در جمع دیگر ملی‌پوشان سبک شوتوکان به سرمربیگری احمد صافی سرمربی اسبق تیم ملی کره‌جنوبی و رئیس سبک شوتوکان جهانی WSKF ایران در این مسابقات حضور یافتند، در حالی که این سبک یکی از پرجمعیت‌ترین و مهمتربن سبک‌های کاراته در جهان است که ریاست آن را استاد هیتوشی کاسویا بر عهده دارد.

چهار ماه قبل نیز پیمان نظری، علیرضا حقیقت و امید حلوایی‌صرمی در تیم ملی شوتوکان جهانی WSKF کشورمان راهی مسابقات بین‌المللی کاراته در گرجستان شدند و با کسب چهار مدال طلا و یک نقره انفرادی و همچنین یک نقره تیمی برای کاراته کشورمان با دست پر بازگشتند، ضمن اینکه دو ماه قبل نیز در رقابت‌های بین‌المللی تهران امید حلوایی‌صرمی صاحب مدال طلا و پیمان نظری صاحب گردن‌آویز برنز شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9j0k.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما