سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 55833
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم كشتي شهداي مدافع حرم قم خبر داد

راهيابي فرنگي‌كاران قم به اردوي تيم ملي كشتي / ميكائيلي: با آلماني‌ها قهرمان مي‌شديم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم كشتي شهداي مدافع حرم قم گفت: فرنگي‌كاران قم با درخشش در مسابقات كشتي فرنگي قهرماني بزرگسالان كشور شرايط مساعدي براي كسب سهميه ملي دارند.
راهيابي فرنگي‌كاران قم به اردوي تيم ملي كشتي / ميكائيلي: با آلماني‌ها قهرمان مي‌شديم
به گزارش قم نیوز روح‌الله میکائیلی در قم، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در گروه (ب) با حضور تیم‌های کشتی 10 استان به مدت دو روز به میزبانی هیات کشتی قم به انجام رسید و خوشبختانه با درخشش کشتی‌گیران پرتوان قم همراه بود.
وی ادامه داد: قرار بود ما در این دوره از مسابقات از حضور دو کشتی‌گیر مطرح آلمانی در ترکیب تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم بهره ببریم ولی با وجود هماهنگی‌های انجام شده از قبل، متاسفانه شرایط حضور آنها در قم فراهم نشد و از کشتی‌گیران جوان به عنوان نفرات جایگزین استفاده کردیم که به نظرم اتفاق خوبی بود.
سرمربی تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم با اشاره به عملکرد شاگردان خود در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان کشور عنوان کرد: در گروه (ب) رقابت‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم و تک تک اعضای تیم ما بسیار خوب ظاهر شدند و خوشبختانه مزد تلاش خود را با کسب مقام نایب‌قهرمانی گرفتند که البته از نظر ما قهرمانی حق آنها است.
وی با بیان اینکه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید، اضافه کرد: در دیدار نهایی این پیکارها تیم قم پس از کسب چهار برد متوالی در مرحله گروهی، برای کسب مقام قهرمانی به مصاف اردبیل رفت و به تساوی پنج بر پنج دست یافت اما در پوئن‌‌شماری تیم حریف قهرمان شد.
میکائیلی سپس به عملکرد فرنگی‌کاران قم در بخش انفرادی اشاره و بیان کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی و در وزن ٦٣ کیلوگرم محمدجواد رضایی مدال طلا گرفتند، در وزن ۶۷ کیلوگرم مهدی مراد حاصلی صاحب نشان برنز شد و در وزن ۷۲ کیلوگرم علیرضا پاسالاری به مقام چهارم رسید.
وی یاد آور شد: در وزن ٧٧ کیلوگرم هادی علیزاده‌پورنیا به مدال نقره رسید، در وزن ٨٢ کیلوگرم محمدرضا رضایی برنز گرفت، علی قیطاسی قهرمان وزن ۸۷ کیلوگرم  شد و دو مدال برنز از اوزان 97 و 130 کیلوگرم توسط علی‌اکبر حیدری و شادمان عظیمی به تیم شهدای مدافع حرم قم اختصاص یافت.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdsj0k.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما