چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 55861
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان اتوبوسرانی خبر داد

انتقال روزانه 30 هزار نفر زائر از مهران تا نقطه صفر مرزي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم گفت: روزانه بين 25 تا 30 هزار نفر با اتوبوس‌هاي اعزامي قم منتقل مي‌شوند.
انتقال روزانه 30 هزار نفر زائر از مهران تا نقطه صفر مرزي
به گزارش قم نیوز حسین مؤمنی موحد در حاشیه بازدید از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به زائرین اربعین حسینی در مهران ، با اشاره به فعالیت این سازمان برای خدمات رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: 58 دستگاه اتوبوس، تعمیرگاه سیار و دو اکیپ بازرسی از روز هشتم تا 24 آبان به مهران اعزام شدند و خدمات‌رسانی انجام می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه این اتوبوس‌ها انتقال زائران از شهر مهران تا نقطه صفر مرزی به صورت رفت و برگشت است که اتوبوس‌ها به صورت 24 ساعته در این مسیر خدمات‌رسانی انجام می‌دهند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه روزانه بین 25 تا 30 هزار نفر با اتوبوس‌های اعزامی قم منتقل می‌شوند گفت: هر دستگاه اتوبوس دو راننده اعزامی دارد تا به صورت 24 ساعته اتوبوس‌ها فعال باشند.
وی با اشاره به بازدید از مهران تا نقطه صفر مرزی از 14 تا 16 آبان گفت: بازدیدی از اتوبوس‌هایی که تردد داشتند صورت گرفت که بر همین اساس خدمات‌رسانی در آن بخش به طور مطلوب انجام می‌شود؛ البته اکیپ‌های بازرسی نیز بر نحوه فعالیت رانندگان نظارت دارند و در صورت مشاهده کاستی تذکر می‌دهند.
مؤمنی با اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی نسبت به سال گذشته گفت: وضعیت خدمات‌رسانی بهتر شده البته تعداد ناوگان امسال نسبت به سال گذشته با توجه به افزایش 20 درصدی تعداد زائران افزایش داشته است.
وی یادآور شد:‌ امسال مشکلی در زمینه انتقال زائران وجود ندارد و خدمات خوبی به آنها ارائه شده و نظم و انضباط خوبی وجود دارد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه از هر خط شهری به طور میانگین دو تا سه دستگاه اتوبوس برای اعزام کاهش پیدا کرده است گفت: سعی شده فاصله زمانی و توقف ابتدا و انتهای خط برای اتوبوس‌های دیگر شهر کاهش پیدا کند و در طول مسیر تردد بیشتری داشته باشد تا کمبود این اتوبوس‌ها پوشش داده شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcezv8n.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما