چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 55876
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست شهرداری منطقه دو قم:

اراضی قابل سرمایه گذاری در منطقه 2 آماده واگذاری به بخش خصوصی است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداری منطقه دو از آمادگی این منطقه برای واگذاری اراضی قابل سرمایه گذاری به بخش خصوصی خبر داد.
اراضی قابل سرمایه گذاری در منطقه 2 آماده واگذاری به بخش خصوصی است
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی در دومین جلسه ستاد سرمایه گذاری گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، آمادگی لازم وجود دارد تا اراضی قابل سرمایه گذاری را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
وی با تاکید بر اینکه می‌بایست اعضای ستاد سرمایه گذاری با قوانین و دستور العمل های مرتبط با سرمایه گذاری آشنا شوند، افزود: می‌توانیم در خصوص جذب سرمایه از تجربه سایر کلانشهرهایی که با استان قم همتراز هستند نیز استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: می‌بایست در خصوص فرصت‌های سرمایه گذاری در بوستان جوان نیز با ستاد سرمایه گذاری مرکز هماهنگی لازم را انجام دهیم و سپس اطلاع رسانی لازم را برای آگاهی عموم انجام دهیم.
سرپرست شهرداری منطقه دو عنوان کرد: بنا داریم با موافقت اداره طراحی در بوستان‌های زیر 5000 متر مربع فضایی را برای گردشگری و سرمایه گذاری اختصاص دهیم.
وی افزود : واگذاری 38 هزار درخت پسته در بوستان معصومیه، پیش بینی 5 هزار مترمربع زمین در انتهای بلوار بنی فضل برای بازار روز و طراحی فضای گردشگری در بوستان پونه از دیگر ایده‌ها و برنامه‌های ستاد سرمایه گذاری منطقه می‌باشد که می‌بایست با هماهنگی بخش‌های مربوطه شهرداری قم انجام شود.

 انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcaianm.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما