پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 55883
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

ارائه خدمات شبانه روزی شهرداری قم در عراق قابل تحسین است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: خدمت نیروهای شهرداری در این ایام ارزشمند به نوعی مزد خدمات گسترده ای است که شهرداری قم در ایام مختلف سال به زائرین کریمه اهل بیت(ع) انجام می‌دهند و این خدمات قابل تحسین است.
ارائه خدمات شبانه روزی شهرداری قم در عراق قابل تحسین است
ارائه خدمات شبانه روزی شهرداری قم در عراق قابل تحسین است
به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد در حاشیه بازدید از خدمات نیروهای شهرداری قم در ایام اربعین، با اشاره به خدمت‌رسانی شهرداری قم در ایام اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا اظهار کرد: خدمت در این ایام ارزشمند به نوعی مزد خدمات گسترده ای است که شهرداری قم در ایام مختلف سال به زائرین کریمه اهل بیت(ع) انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید شکرگذار نعمت خدمت به مردم باشیم خاطرنشان کرد: توفیقی است که همیشه و همه جا نیروهای شهرداری خادم مردم هستند.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه نظافت عمود 1070 تا 1170 مسیر نجف به کربلا بر عهده نیروهای شهرداری قم است تصریح کرد: واقعا در بازدیدهایی که انجام شده نیروها در حال خدمت با عشق به زائرین امام حسین(ع) هستند.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات شهرداری در مسیر نجف به کربلا به نوعی آموزش فرهنگ شهروندی است گفت: این خدمات آموزشی برای مردم است تا همواره نظافت و پاکیزگی را در دستور کار خود قرار دهند و هر محیطی که تمیز و پاکیزه است نتیجه خدمت نیروهای شهرداری است و امیدواریم مردم همیشه همراه شهرداری برای نگهداری شهری پاکیزه و زیبا باشند.
 انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcipvaw.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما