پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 55887
منبع : خبرگزاری فارس

دشت یک امتیازی کریمه قم از 2 باخت متوالی در والیبال ایران

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال کریمه قم از دومین باخت متوالی خود در فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال ایران صاحب نخستین امتیاز شد.
دشت یک امتیازی کریمه قم از 2 باخت متوالی در والیبال ایران
دشت یک امتیازی کریمه قم از 2 باخت متوالی در والیبال ایران
به گزارش قم نیوز رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه برگزار می‌شود و تیم والیبال کریمه قم در گروه دوم مقدماتی از دو مسابقه خود دو باخت متوالی در کارنامه دارد و یک امتیازی است.

بعد از اینکه نخستین بازی کریمه قم از دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های ایران به میزبانی این تیم برابر شهروند اراک به انجام رسید و با شکست سه بر یک نماینده قم همراه بود، طبق برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال تیم کریمه قم در هفته دوم به میهمانی عقاب تهران رفت.

کریمه قم در هفته دوم از نیم‌فصل لیگ نسبت به مسابقه قبلی خود نمایش بهتری ارائه کرد و بازی سخت و نفس‌گیر با عقاب تهران را به گیم پنجم کشاند، هر چند در نهایت این بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار کرد اما از دومین باخت این فصل نخستین امتیاز خود را به دست آورد.

این در حالی است که امسال دومین فصل متوالی حضور کریمه قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال ایران است و این تیم هم در فصل قبل و هم در دو هفته سپری شده از لیگ سال جاری موفق به کسب پیروزی در مقابل حریفان خود نشده و در انتهای جدول رده‌بندی جای دارد.

هدایت کریمه قم را همانند فصل قبل سیدروح‌الله شفیعی مدیر این باشگاه نوپا بر عهده دارد و نماینده قم متشکل از بازیکنان جوان و آینده‌دار بومی و چند چهره با تجربه گام به رقابت با مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور گذاشته است.

سرمربی تیم والیبال کریمه قم راجع به نتایج این تیم در مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال اظهار کرد: کسی که هدفش موفقیت است را از شکست نترسانید، زیرا هر شکست تجربه‌ای به دنبال دارد و می‌توان از آن یک پله به سوی موفقیت ساخت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccm4qp.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما