جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 55905
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت‌‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم خبر داد

ورزشکار قم به مدال برنز پرورش‌اندام جهان دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیأت‌‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از موفقیت نماینده قم در کسب مقام سوم و نشان برنز رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان خبر داد.
ورزشکار قم به مدال برنز پرورش‌اندام جهان دست یافت
ورزشکار قم به مدال برنز پرورش‌اندام جهان دست یافت
به گزارش قم نیوز محمد جعفری امروز اظهار کرد: بازگشت افتخار آفرینان پرورش‌اندام کشورمان از پیکارهای بادی کلاسیک و فیزیک با درخشش یکی از چهره‌های موفق این رشته از استان قم همراه بود و نشان برنز جهان به ورزش قم اختصاص یافت.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان پرورش‌اندام، فیزیک و بادی کلاسیک کشورمان برای رقابت با حریفان حاضر در مسابقات جهانی راهی اسپانیا شدند و حامد محمود عینی نماینده هیأت‌‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم در دسته 85 کیلوگرم بود که با همت و تلاش خود موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز این پیکارها شد.

سرپرست هیأت‌‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم افزود: تیم ملی پرورش‌اندام‏ بادی کلاسیک و فیزیک ایران با پایان مسابقات جهانی 2017 مجموعا به 11 مدال شامل پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و دو برنز این پیکارها دست یافت و با این تعداد مدال بالاتر از دیگر کشورها سکوی نخست جهان را نیز تصاحب کرد.

وی افزود: هفتاد و یکمین دوره پیکارهای جهانی پرورش اندام و دوازدهمین دوره مسابقات بادی کلاسیک و فیزیک به میزبانی شهر بنیدور اسپانیا برگزار شد و تیم ملی پرورش اندام کشورمان سه مدال طلای این رقابت‌ها را توسط محسن صمدی، حسین کلاته و مهدی حیدری کسب کرد.

جعفری یاد آور شد: همچنین مهدی قنواتی، حامد محمود عینی و داود شکرالله سه مدال نقره برای تیم ایران به دست آوردند و مظاهر تابانی مدال برنز را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه اعضای تیم بادی کلاسیک ایران یعنی محمدرضا جعفری و حسام خسروی صاحب دو نشان طلا شدند.

سرپرست هیأت‌‌ بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم خاطرنشان کرد: اکبر سرباز عضو تیم فیزیک ایران در رقابت‌های جهانی 2017 اسپانیا مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و شنتیا لک‌پور نیز با ایستادن روی سکوی سوم، به مدال برنز رشته فیزیک دسته قدی دوم رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkn0k.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما