جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 55911
منبع : خبرگزاری فارس
نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال ایران

آتليه‌طهران قم مسافر مشهد شد

جدال با فرش‌آراء در ایستگاه هفدهم
قم نيوز : قم نيوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در هفدهمین هفته رقابت‌های فصل جاري ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر فرش‌آراء صف‌آرایی می‌کند.
آتليه‌طهران قم مسافر مشهد شد / جدال با فرش‌آراء در ایستگاه هفدهم
آتليه‌طهران قم مسافر مشهد شد / جدال با فرش‌آراء در ایستگاه هفدهم
به گزارش قم نيوز هفدهمین هفته رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در سال 1396 عصر روز دوشنبه 22 آبان ماه به انجام می‌رسد و در یکی از دو مسابقه مهم و سرنوشت‌ساز برای قمی‌های علاقمند به این رشته، دومین نماینده قم در میهمانی فرش‌آراء مشهد به میدان می‌رود.

در حالی که تمام 14 تیم حاضر در لیگ نوزدهم در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، کرج، تبریز، قم و اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند، آتلیه‌طهران قم برای برگزاری هفدهمین بازی این فصل در سالن شهدی بهشتی مشهد مقابل تیم فرش‌آراء این شهر قرار می‌گیرد.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که در نیم‌فصل نخست حریف خود را در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه چهار بر دو شکست داده، بعد از باخت خانگی هفته شانزدهم مقابل تیم قعرنشین پارسیان شهر قدس، با انگیزه جبران فاصله دو امتیازی با فرش‌آراء برابر این تیم صف‌آرایی خواهد کرد.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم آتلیه‌طهران قم در حالی راهی مشهد می شوند که در هفته شانزدهم در حضور تماشاگران قمی با نتیجه دو بر صفر تا دو دقیقه به پایان بازی از تیم رده سیزدهم جدول یعنی پارسیان قدس پیش بودند اما ناگهان کنترل بازی را از دست داده و سه بر دو باختند.

آتلیه‌طهران قم از بازی‌های قبل خود 6 برد، چهار تساوی، 6 باخت، 40 گل زده، 45 گل خورده، 22 امتیاز و رتبه ششم جدول را در کارنامه دارد، در حالی که فرش‌آراء مشهد با هفت برد، سه تساوی، 6 باخت، 40 زده، ‌38 خورده و 24 امتیاز در مکان پنجم ایستاده است.

در حال حاضر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با کسب 41 امتیاز، گیتی‌پسند اصفهان با 37 امتیاز، تاسیسات دریایی تهران با 33 امتیاز و حفاری اهواز با کسب 28 امتیاز در مکان‌های اول تا چهارم جای دارند و نمایندگان قم و مشهد بعد از این چهار تیم قرار دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6onm.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما