شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 55924
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته سوم صورت می‌گیرد

پذیرایی والیبالیست‌های کریمه قم از اردکان / شاگردان شفیعی به دنبال طلسم‌شکنی

قم نيوز : قم نیوز: والیبالیست‌های تیم کریمه قم در سومین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور از تیم صنایع اردکان پذیرایی می‌کنند.
پذیرایی والیبالیست‌های کریمه قم از اردکان / شاگردان شفیعی به دنبال طلسم‌شکنی
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته سوم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های ایران روز چهارشنبه 24 آبان ماه در شهرهای مختلف آغاز می‌شوند و در قم تیم کریمه از صنایع اردکان پذیرایی خواهد کرد.
این در حالی است که امسال بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول مردان ایران با عنوان جام شهید محسن حججی برگزار می‌شود و 16 تیم در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.
در گروه نخست تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین حضور دارند و کریمه قم در گروه دوم با تیم‌های لاستیک بارز کرمان، گل‌گهر سیرجان، عقاب تهران، شهروند اراک، پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان هم‌گروه است.
این رقابت‌ها در دو مرحله مقدماتی و پلی‌آف به انجام می‌رسد و طبق برنامه فدراسیون والیبال، دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و نیم‌فصل آن از دهم آبان تا پانزدهم آذر با انجام 56 مسابقه بین مدعیان صعود به لیگ برتر در جریان خواهد بود.
تیم کریمه قم که در هفته نخست رقابت‌ها در سالن شهید محمود رضائیان قم میزبان تیم والیبال شهروند اراک بود با نتیجه سه بر یک به میهمان خود باخت و در هفته دوم این رقابت‌ها که به سالن اختصاصی عقاب تهران رفته بود با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا از دو بازی یک امتیاز داشته باشد.
روز چهارشنبه 24 آبان ماه دیدارهای هفته سوم از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور پیگیری می‌شود و طبق برنامه تیم کریمه قم در دومین دیدار خانگی خود در حضور قمی‌های علاقمند به والیبال از ساعت 16 این روز به مصاف تیم صنایع اردکان می‌رود تا طلسم پیروز نشدن در این رقابت‌ها را بشکند، طلسمی که از سال قبل گریبان‌گیر شاگردان سید‌روح‌الله شفیعی در کریمه قم است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdceeo8n.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما