شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 55938
منبع : خبرگزاری فارس
هفته نخست لیگ بسکتبال ایران:

خلیج‌فارس قم از سد اسدآباد عبور کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم در نخستین گام از فصل جدید مسابقات لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم اسد آباد همدان شد.
خلیج‌فارس قم از سد اسدآباد عبور کرد
خلیج‌فارس قم از سد اسدآباد عبور کرد
به گزارش قم نیوز امسال مسابقات لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در چهار گروه چهار و پنج تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند تا صعود کننده‌ها به پلی‌آف مشخص شوند.

در جمع تیم‌های حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ دسته دوم مردان ایران دو تیم مهتاب و خلیج‌فارس نیز به نمایندگی از قم حضور دارند و متشکل از کادر فنی و بازیکنان مستعد بومی با حریفان خود برای صعود به مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور رقابت می‌کنند.

تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم که در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های رعد پدافند هوایی‌ آبادان، هیأت‌‌ بسکتبال قزوین، هیأت‌‌ زنجان و هیأت‌‌ اسد‌آباد همدان هم‌گروه است در نخستین گام برابر تیم اسد آباد به میدان رفت و در دیداری خانگی موفق به شکست حریف مدعی خود شد.

در این دیدار که به میزبانی سالن شهدای بهزیستی قم به انجام رسید، بسکتبالیست‌های تیم خلیج‌فارس قم با هدایت عباس مرشدی بازیکن و مربی اسبق تیم‌های ملی در یک دیدار حساس و نفس‌گیر با استفاده مفید از موقعیت‌های خود زیر سبد حریف به دو امتیاز ارزشمند نخستین بازی این فصل دست یافتند.

نماینده بسکتبال قم که در این دیدار از حمایت تماشاگران خودی نیز برخوردار بود در مقابل هیأت‌‌ اسدآباد همدان با اختلاف 6 امتیاز و با نتیجه 83 بر 77 به برتری رسید تا بدین ترتیب شروع موفقی در مسیر کسب مجوز صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال ایران داشته باشد.

بسکتبالیست‌های خلیج‌فارس قم در هفته دوم روز سوم آذر ماه در قزوین میهمان تیم هیأت‌‌ این شهر خواهند بود و در هفته سوم روز دهم آذر ماه دومین بازی خانگی را برابر تیم رعد پدافند هوایی آبادان انجام می‌دهند، ضمن اینکه در هفته چهارم برای دومین بار به میهمانی می‌روند و این بار در خانه تیم هیأت‌‌ زنجان بازی خواهند کرد، ضمن اینکه با توجه به حضور پنج تیم در گروه دوم، تیم خلیج‌فارس قم در هفته پنجم استراحت می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjohei.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما