يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 55981
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

قضاوت داوران قم در ليگ برتر فوتسال و جام آزادگان

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم از قضاوت داوران فوتبال و فوتسال قم در مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور و جام آزادگان خبر داد.
قضاوت داوران قم در ليگ برتر فوتسال و جام آزادگان
به گزارش قم نیوز حسین چراغیان امروز در قم، اظهار کرد: با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال، این هفته نیما روحانی از قم وقت‌نگهدار دیدار تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و تأسیسات دریایی تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است.
وی با اشاره به قضاوت تیم داور قم در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران، افزود: قضاوت یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال بین تیم‌های نساجی بروجرد و استقلال رامشیر را تیم کاملی از داوران فوتبال استان قم بر عهده دارند.
مسوول کمیته داوران هیأت‌‌ فوتبال استان قم اضافه کرد: این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ آبان در ورزشگاه نساجی بروجرد در حالی برگزار می‌شود که داور این بازی جواد نصراللهی از قم است و دو کمک قمی وی مصطفی بابایی و مهدی داوودآبادی هستند.
وی به تیم‌ قضاوت کننده مسابقات دو نماینده قم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور نیز اشاره و عنوان کرد: دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت لیگ نوزدهم به شکل همزمان روز دوشنبه 22 آبان برگزار می‌شود و تیم‌های هیأت‌‌ و آتلیه‌طهران قم به مصاف رقبا می‌روند.
چراغیان عنوان کرد: این هفته تیم فوتسال هیأت‌‌ قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان میزبان تیم آذرخش بندرعباس است و این بازی را علیرضا رمضانی، هادی ترابی، مصطفی کرد و میلاد سعیدی قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه ناظر بازی هرمز مشفق است.
وی خاطرنشان کرد: اما تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای انجام هفدهمین بازی این فصل خود به میهمانی فرش‌آراء مشهد می‌رود، در حالی که قضاوت این بازی را وحید سلیمانی، علی احمدی، ولی امجدی و علی مرادیان بر عهده دارند و مسوولیت نظارت داوری این دیدار بر عهده عبدالواحد بیت‌سیاح است.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdchzwnm.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما