يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 56011
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

اعزام كاتاروهاي ملي‌پوش قم به مسابقات آسيايي 2017

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از اعزام كاتاروهاي ملي‌پوش قم به رقابت‌هاي 2017 قهرماني قاره كهن خبر داد.
اعزام كاتاروهاي ملي‌پوش قم به مسابقات آسيايي 2017
اعزام كاتاروهاي ملي‌پوش قم به مسابقات آسيايي 2017
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: سال 1396 نیز برای کاتا جودو قم سال بسیار خوب و پرباری بود زیرا هم سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان نصیب قم شد و هم کاتاروهای توانمند قم موفق به کسب سهمیه تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا شدند.

وی با بیان اینکه قم امسال از مسابقات جهانی کاتا جودو توسط دو ملی‌پوش با سابقه خود محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی موفق به کسب مدال شده و روند موفقیت‌های این رشته همچنان ادامه داد، افزود: اکنون نیز کادر فنی تیم ملی کاتا جودو ایران نام دو تن از کاتاروهای آینده‌دار و پرتوان قم را در لیست نهایی تیم اعزامی به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا قرار داده است.

رئیس هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: به همین منظور از سوی کادر فنی تیم ملی کاتا جودو برای اعزام تیمی 10 نفره به پیکارهای آسیایی برنامه‌ریزی شده و کاتاروهایی از استان‌های قم، گلستان، مازندران و همدان به اردوی نهایی این تیم دعوت شده‌اند، اردویی که از 25 آبان ماه کار خود را آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو که در مجموعه ورزشی پنجم آذر تهران برگزار می‌شود، مهدی عظیمی‌ برآبادی و فخرالدین رضایی دو کاتاروی ملی‌پوش استان قم هستند و با توجه به آمادگی روحی و جسمی و همچنین انگیزه بالایی که دارند با امید به کسب مدال راهی این رقابت‌های می‌شوند، ضمن اینکه از گلستان نیز محمدرضا خسروی و پوریا نجار نامقی برای این اعزام آسیایی انتخاب شده‌اند.

متقی عنوان کرد: مازندرانی‌ها نیز همانند قم و گلستان با حضور سیدسینا موسوی و مهدی محمدی‌دروازی دارای دو نماینده در اردوی نهایی تیم ملی کاتا جودو هستند، اما همدان با حضور محمدحسین نجفی، علیرضا کریمی‌ناصر، فتح‌الله فریدی‌وثوق و حمیدرضا کریمی‌ناصر و چهار سهمیه دارای بیشترین سهم در تیم ملی کاتا جودو است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccsxqp.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما