يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 56013
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ بسكتبال استان قم خبر داد

آموزش مربي بسكتبال بانوان قم زير نظر سرمربي تيم ملي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ بسكتبال استان قم از حضور مربي بانوان قم در دوره آموزشي و هم‌سان سازي روش‌هاي آموزش مربيان بسكتبال زير نظر سرمربي تيم ملي خبر داد.
آموزش مربي بسكتبال بانوان قم زير نظر سرمربي تيم ملي
آموزش مربي بسكتبال بانوان قم زير نظر سرمربي تيم ملي
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: فدراسیون بسکتبال در راستای سیاست‌های آموزشی و همسان‌سازی روش‌های آموزش مربیان بخش بانوان، یک دوره مربیگری به مدرسی نناد ترونیک سرمربی تیم‌های ملی پایه بسکتبال برگزار کرد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور مربیان فعال هیات‌های بسکتبال استان‌ها در سالن حیدرنیا تهران  برگزار شد، اضافه کرد: در جمع شرکت کنندگان در این دوره که مربیان رده‌های سنی پایه بانوان بودند، خانم مریم زین‌العابدینی از استان قم حضور یافت.

رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم با بیان اینکه ترونیک تا سال 2018 مربی تیم‌های مینی‌بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور است، سپس به حضور دو نماینده قم در لیگ دسته دوم بسکتبال ایران اشاره و بیان کرد: مهتاب و خلیج‌فارس قم از این هفته رقابت خود را با حریفان آغاز کردند.

وی یاد آور شد: تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم در گروه دوم مرحله مقدماتی نخستین مسابقه خود را در سالن شهدای بهزیستی قم برابر تیم هیأت‌‌ بسکتبال اسدآباد همدان برگزار کرد و در وقت‌های عادی با این تیم به تساوی 73 بر 73 دست یافت اما در وقت‌های اضافی با نتیجه 83 بر 77 از سد حریف عبور کرد تا بازی‌ها را با پیروزی آغاز کند.

سخایی خاطرنشان کرد: دیگر نماینده قم در فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم مهتاب است که در هفته نخست به میهمانی تیم یس‌آل گرگان رفت و با وجود نمایش خوبی که داشت در نهایت با نتیجه 64 بر 56 مغلوب شد تا این هفته در قم به دنبال نخستین برد خود باشد.

وی سپس به قضاوت و نظارت داوران قم در لیگ‌های کشور اشاره و بیان کرد: در هفته‌ای که سپری کردیم مسابقه تیم‌های رعد پدافند هوایی خوزستان و نفت آبادان با نظارت علی عبدی‌خانی از قم در چارچوب رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران در اهواز به انجام رسید.

رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم بیان کرد: همچنین محمود حاجی‌اسماعیلی نظارت دیدار سوپر لیگی تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در گرگان را انجام داد و در دیدار تیم‌های مهروبان نوین ماهشهر و مقاومت میناب مجیدرضا کاویانی از قم به عنوان ناظر و محسن عباسی به عنوان داور حضور داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcex78n.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما