دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 56041
منبع : خبرگزاری فارس
24 آبان امسال

نشست فلسفه اخلاق براي كودكان در قم برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبير گروه اخلاق كاربردي پژوهشگاه قرآن و حديث از برگزاري نشست فلسفه اخلاق براي كودكان(چرا و چگونه) 24 آبان در قم خبر داد.
نشست فلسفه اخلاق براي كودكان در قم برگزار مي‌شود
نشست فلسفه اخلاق براي كودكان در قم برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز محمدجواد موحدی امروز با اشاره به نشست فلسفه اخلاق برای کودکان(چرا و چگونه) اظهار کرد: این نشست سبب می‌شود اثرگذاری اخلاق به صورت کاربردی و ملموس نشان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گرفته شد مباحثی درباره فلسفه اخلاق برای کودکان مطرح شود و مفاهیم اخلاقی و چگونگی ارائه این مفاهیم با توجه به گرایش اخلاق اسلامی به کودکان در دستور کار نشست قرار گیرد تا در انتخاب شرایط و موقعیت‌هایی که در تعارض یا دو راهی هستند تصمیم‌گیری بهتری صورت گیرد.

دبیر گروه اخلاق کاربردی پژوهشگاه قرآن و حدیث با اشاره به مباحث نشست فلسفه اخلاق برای کودکان گفت: در این جلسه بنا است مقداری در حوزه کلیات بحث و نظرات دوستان در این زمینه دریافت شود و سپس درباره تعارض‌ها و دوراهی‌ها راهکارهایی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نشست فلسفه اخلاق برای کودکان(چرا و چگونه) روز چهارشنبه 24 آبان امسال ساعت 10 در اتاق جلسات پژوهشکده اخلاق و روانشناسی اسلامی برگزار می‌شود و عموم افراد می‌توانند در این نشست شرکت کنند.

موحدی تصریح کرد:‌ میز گفت‌وگوی اخلاق به صورت هفتگی در گروه اخلاق کاربردی برگزار می‌شود البته میزهای گفت‌وگوی دیگر در حوزه فضای مجازی و اخلاق اسلامی برگزار شده است.

وی با اشاره به اهداف گروه اخلاق کاربردی پژوهشگاه قرآن وحدیث گفت: این گروه به دنبال نشان دادن تأثیر اخلاق در جامعه و پیگیری ظرفیت‌های حوزه اخلاق اسلامی  و ارائه راهکار برای مسائل جزئی و خاص است.

دبیر گروه اخلاق کاربردی پژوهشگاه قرآن و حدیث یادآور شد: کتاب‌ ارتباط اخلاقی با خود چاپ شده و پژوهش‌های اخلاق کاربردی اسلامی، درآمدی بر اخلاق وکالت، اخلاق خانواده و اخلاق امر به معروف و نهی از منکر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyxdt.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما