چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 56113
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول اجرايي هشتمين همايش حديث پژوهش خبر داد

تمديد مهلت ارسال آثار همايش حديث پژوهش تا 30 آبان امسال

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول اجرايي هشتمين همايش حديث پژوهش از تمديد مهلت ارسال آثار همايش حديث پژوهش تا 30 آبان امسال خبر داد.
تمديد مهلت ارسال آثار همايش حديث پژوهش تا 30 آبان امسال
به گزارش قم نیوز حسین صادقی در قم، با اشاره به برگزاری هشتمین همایش حدیث پژوهش اظهار کرد: این همایش در راستای ورود و فعالیت دانشجویان در عرصه پژوهش برگزار می‌شود تا در آینده به پژوهشگرانی توانمند در حوزه قرآن و حدیث تبدیل شوند.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در حدود 70 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که امیدواریم امسال تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه همایش افزایش پیدا کند.
مسؤول اجرایی هشتمین همایش حدیث پژوهش با بیان اینکه ظرفیت فعالیت پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث بسیار فراوان است گفت: این همایش با موضوع علوم و معارف قرآن و حدیث در رشته‌های کلام، تفسیر، نهج البلاغه و اخلاق در دستور کار قرار گرفته است.
وی از تمدید مهلت ارسال آثار تا 30 آبان امسال خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را از طریق آدرس www.hadithvaandisheh.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 37176146ـ025 تماس حاصل کنند.
صادقی یادآور شد: دانشگاه دارای دو نشریه حدیث و اندیشه در قالب علمی ترویجی و نشریه کتاب و سنت در قالب علمی تخصصی است  و اگر مقالات برگزیده متناسب با سطح نشریه باشد در این نشریات به چاپ می‌‌رسند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfmydt.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما