چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 56120
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

برگزاري پيكارهاي قهرماني و انتخابي آمادگي جسماني بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از برگزاري پيكارهاي انتخابي بانوان به منظور شناخت نفرات برتر براي اعزام به آمادگي جسماني قهرمانی کشور خبر داد.
برگزاري پيكارهاي قهرماني و انتخابي آمادگي جسماني بانوان در قم
برگزاري پيكارهاي قهرماني و انتخابي آمادگي جسماني بانوان در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی امروز اظهار کرد: مسابقات قهرمانی و انتخابی آمادگی جسمانی ویژه بانوان استان قـم در حالی برگزار می‌شود که این رشته ورزشکاران بسیار خوب و توانمندی در تمام رده‌های سنی دارد و از قابلیت کسب موفقیت در میادین مختلف برخوردار است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از ورزشکاران علاقمند به حضور در رقابت‌های قهرمانی و انتخابی آمادگی جسمانی بانوان قم از امروز آغاز شده، اضافه کرد: رقابت بانوان شرکت کننده نیز روز چهارشنبه اول آذر ماه برگزار می‌شود تا بهترین‌ها به اردوی تیم منتخب قم راه یابند.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم اضافه کرد: این رقابت‌ها که محل برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد، در هفت گروه سنی 20 تا 24 سال، 25 تا 29 سال، 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال و بالای 50 سال مطابق با دستورالعمل مسابقات کشوری به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه اکثر رشته‌های زیر مجموعه این هیأت‌‌ تا پایان سال چند رقابت مهم کشوری پیش‌رو دارند، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام با همراه داشتن اصل کارت بیمه ورزشی دارای اعتبار، برگه سلامت که از سوی پزشک عمومی صادر شده و واریز مبلغ ورودی مسابقات می‌توانند از ساعت 9 تا 13 به دفتر هیات ورزش‌های همگانی قم در مجموعه ورزشی تختی مراجعه کنند.

حسن‌یزدی با بیان اینکه ثبت‌نام به صورت انفرادی انجام می‌شود، اظهار کرد: نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات قهرمانی و انتخابی آمادگی جسمانی بانوان قم علاوه بر دریافت حکم و مدال به اردوی تیم منتخب هیأت‌‌ دعوت خواهند شد تا ان‌شاءالله با مدیریت خوبی که در بخش بانوان هیأت‌‌ وجود دارد یک تیم پرقدرت در رقابت‌های کشوری داشته باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzf0k.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما