چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 56127
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ دسته اول بسكتبال با ويلچر ايران

بسكتباليست‌هاي اتحاد قم از سد شهرداري اروميه عبور كردند

قم نيوز : قم نیوز: بسكتباليست‌هاي معلول تيم اتحاد معصوميه قم در نخستين مسابقه خود از فصل جديد ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور موفق به شكست شهرداري اروميه شدند.
بسكتباليست‌هاي اتحاد قم از سد شهرداري اروميه عبور كردند
بسكتباليست‌هاي اتحاد قم از سد شهرداري اروميه عبور كردند

ليگ دسته اول بسكتبال با ويلچر ايران
بسكتباليست‌هاي اتحاد قم از سد شهرداري اروميه عبور كردند
بسكتباليست‌هاي معلول تيم اتحاد معصوميه قم در نخستين مسابقه خود از فصل جديد ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور موفق به شكست شهرداري اروميه شدند.

به گزارش قم نیوز استارت دیدارهای فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور از امروز زده شد و در نخستین روز جدال مدعیان صعود به لیگ برتر، تیم اتحاد معصومیه قم گام نخست را با شکست شهرداری ارومیه محکم برداشت.

انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در حالی برای برگزاری رقابت‌های مرحله نخست فصل 1396 لیگ دسته اول این رشته برنامه‌ریزی کرده که هیات فارس میزبانی دیگر رقبا را بر عهده دارد و نماینده قم نیز برای رویارویی با حریفان راهی شیراز شده است.

بر این اساس تیم‌های بسکتبال با ویلچر شهرداری ارومیه، اتحاد معصومیه قم، جانبازان فارس و هیات هرمزگان به مدت دو روز و به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در حالی که نخستین مسابقه نماینده قم برابر تیم شهرداری ارومیه بود و با برتری 59 بر 34 اتحاد پایان یافت.

این در شرایطی است که نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم در این رقابت‌ها با ترکیب محمد معظمی، محسن جلالی، اکبر قربانی، همایون عسگری، پیمان میزان، بهمن سیفی، ابراهیم تقی‌لو، حسنعلی کعب‌عمیر، عباس قنبری، مصطفی گل‌گلی، علی‌اصغر نیک‌خواه، حامد زارعی، داود جهان‌منش، رضا حسینی و رضا عیوضی به میدان می‌رود.

همچنین عباس خاکی مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل و سرمربی قهرمانان سابق لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور یعنی داداشی کهریزک و ایثار قم بعد از صعود موفقیت‌آمیز از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول با تیم اتحاد معصومیه قم، امسال نیز در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور این تیم را هدایت می‌کند و حامی خراسانی به همراه حسین فروتن مربی و سرپرست این تیم هستند و نماینده قم دومین بازی خود را برابر تیم جانبازان فارس برگزار می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca06nm.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما