پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 56156
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

رقابت بانوان تكواندوكار 5 رده سني در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم گفت: مسابقات تكواندو بانوان قهرماني قم در پنج رده سني به ميزباني خانه تكواندو برگزار مي‌شود.
رقابت بانوان تكواندوكار 5 رده سني در قم
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی در قم، اظهار کرد: از سوی کمیته مسابقات بانوان هیات تکواندو استان قم برای برگزاری رقابت بانوان تکواندوکار در روز جمعه دهم آذر ماه برنامه‌ریزی شده و این پیکارها در پنج رده سنی به انجام خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تکواندوکاران رده‌های شکوفه، خردسالان‌، نونهالان‌، نوجوانان‌ و جوانان که دارنده کمربند‌های سبز، آبی و زرد هستند برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما در بین دارندگان کمربند زرد فقط نفراتی مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند که دو ماه از اخذ کمربند آنها گذشته باشد.
رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم افزود: به تمامی تکواندوکاران علاقمند به شرکت در این دوره از رقابت‌ها تا روز هفتم آذر ماه فرصت ثبت‌نام داده شده، در حالی که در رده ‎شکوفه‌ها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1387 به بالا و در رده سنی خردسالان متولدین یازدهم دی سال 1384 تا دهم دی سال 1387 به میدان می‌روند.
وی ابراز کرد: در رده سنی نونهالان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی سال 1384 مسابقه می‌دهند و رقابت‌های رده سنی نوجوانان بین متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 به انجام می‌رسد تا برترین‌های این دوره مشخص شوند.
جمشیدی بیان کرد: در رده سنی جوانان نیز مسابقات بین متولدین دهم دی‌ماه سال 1378 به بالا برگزار خواهد شد، ضمن اینکه شرکت کنندگان باید به هنگام ثبت‌نام تصویر و یا شماره فیش واریزی به همراه کد ملی، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و رده سنی خود را ارسال کنند.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام به صورت غیر حضوری است، تصریح کرد: تکواندوکاران باید اصل کارت بیمه ورزشی سال 96 به همراه یک قطعه عکس را در زمان وزن‌کشی ارائه کنند تا ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی خوب کمیته مسابقات بانوان هیات، شاهد برگزاری مسابقاتی در سطح کمی و کیفی بالا باشیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccesqp.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما