پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 56167
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه عنوان كرد

پيگيري جدي در زمينه عمل به نيات واقفان

قم نيوز : قم نیوز: رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: مجموعه‌اي به عنوان شوراي اجراي نيات واقفان در ستاد كل تشكيل شده و به استان‌ها ابلاغ شده كه به وقف‌نامه‌ها عمل كنند تا در سيستم سامانه به طور منظم قابل كنترل و ارزيابي باشد.
پيگيري جدي در زمينه عمل به نيات واقفان
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: حوزه کاری سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه‌های مأموریت‌های قرآن، موقوفات و اداره بقاع متبرکه امامزادگان است که در این بخش‌ها اقدامات خوبی انجام شده است. امیدواریم با کمک‌های خداوند گام‌های مثبتی برداریم و به نقطه مطلوب مورد نظر قرآن و اهل بیت(ع) برسیم.
وی با بیان  اینکه هر اندازه در توان داشتیم در زمینه موقوفات و مأموریت‌های دیگر تلاش شده است گفت: در سطح کشور به طور مجاهدانه و انقلابی در زمینه موقوفات فعالیت شده است و در مجموع آثار و برکات آن مشاهده می‌شود که از جمله  این فعالیت‌ها اداره بقاع امامزادگان، امور قرآنی، فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی و موقوفات است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به نظام و انضباط مالی و عمل به نیات واقفان گفت: تمام وقف‌نامه‌ها مطالعه و بررسی شده که کاری بی‌نظیر در سازمان اوقاف بود تا بر اساس نیت واقف عمل شود.
محمدی یادآور شد: مجموعه‌ای به عنوان شورای اجرای نیات واقفان در ستاد کل تشکیل شده و به استان‌ها ابلاغ شده که به وقف‌نامه‌ها عمل کنند تا در سیستم سامانه به طور منظم قابل کنترل و ارزیابی باشد؛ این آمادگی وجود دارد علما و مراجع یا نمایندگان آنها از نزدیک اقدامات صورت گرفته را مشاهده و بررسی کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcefz8n.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما