پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 56169
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتسال آتليه‌طهران قم:

صدرنشين ليگ برتر فوتسال را در قم متوقف مي‌كنيم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم فوتسال آتليه‌طهران قم از اميدواري به تيمش براي متوقف كردن صدرنشين ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در قم خبر داد.
صدرنشين ليگ برتر فوتسال را در قم متوقف مي‌كنيم
به گزارش قم نیوز سیدوحید غیاثی امروز در قم، اظهار کرد: ما یک روز بعد از بازی سختی که با فرش‌آراء مشهد داشتیم به قم رسیدیم و بازیکنان بعد از استراحت یک روزه بار دیگر به تمرینات بازگشته‌اند تا در اوج آمادگی برای مصاف با مس سونگون آماده شویم.
وی ادامه داد: تیم آتلیه‌طهران قم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال میزبان حساس‌ترین بازی لیگ برتر است زیرا با صدرنشین مسابقات روبه‌رو می‌شویم و علاوه بر اینکه سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است، سایر تیم‌ها نیز به نتیجه این بازی نگاه می‌کنند.
سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم اضافه کرد: تیم ما بازی بسیار خوبی در مصاف خارج از خانه هفته قبل مقابل فرش‌آراء مشهد ارائه کرد، به ویژه اینکه حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و با توجه به نمایش قابل قبول تک تک مهره‌های تیم، میزبان را را زمین‌گیر کردیم.
وی با تقدیر از عملکرد بازیکنان تیمش در مصاف با فر‌ش‌آراء مشهد، افزود: در تمام لحظات مسابقه بازی بسیار خوبی انجام دادیم، البته آنها هم خوب بودند ولی بازیکنان ما در این دیدار انگیزه زیادی برای جبران شکست هفته شانزدهم در بازی خانگی با پارسیان شهر قدس داشتند و به همین دلیل برابر فر‌ش‌آراء برد دلچسبی کسب کردیم.
غیاثی عنوان کرد: در مصاف با فرش‌آراء از ابتدا حریف را در پرس گذاشتیم و یکی از بازی‌های خوبی بود که بازیکنان ما استراتژی و تدابیر کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کردند و به لطف خدا و همت و تلاش تک تک آنها با یک نتیجه خوب به پیروزی رسیدیم.
وی در پایان اظهار کرد: باز هم می‌گویم که در هفته هجدهم یک بازی بسیار سخت و نفس‌گیر با تیم صدرنشین مس سونگون در پیش داریم و بازیکنان ما به خوبی می‌دانند که به هیچ وجه نباید اشتباهاتی که در بازی‌های گذشته منجر به از دست رفتن امتیازات زیادی شد را در این دیدار تکرار کنند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcgyq9n.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما