پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 56171
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس مجلس شوراي اسلامي در جمع مسوولان ورزش قم:

براي رفع مسائل صبای قم تدابیری اتخاذ شود / صبا پشتوانه مالی مستمر داشته باشد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس مجلس شوراي اسلامي در ديدار با مدير كل ورزش و جوانان و مدير عامل باشگاه صباي قم گفت: برای رفع مسائل مربوط به تیم فوتبال صبای قم باید تدابیری اتخاذ شود که این تیم پشتوانه مالی مستمر داشته باشد.
براي رفع مسائل صبای قم تدابیری اتخاذ شود / صبا پشتوانه مالی مستمر داشته باشد
به گزارش قم نیوز دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار با حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و معاونین وی با تاکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش استفاده شود.
وی با تاکید بر لزوم هم افزایی بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شهرداری قم، خاطرنشان کرد: در این زمینه تا جاهایی که مقررات اجازه داده پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در حضور محمدرضا کشوری‌فرد مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، تصریح کرد: برای رفع مسائل مربوط به تیم فوتبال صبای قم باید تدابیری اتخاذ شود که این تیم پشتوانه مالی مستمر داشته باشد.
وی پس از ارائه گزارش وضعیت ورزش قم توسط مدیر کل ورزش و جوانان این استان، به تحول در ورزش قم در موضوع زیر ساخت‌ها اشاره و عنوان کرد: با طراحی یک مدل جدید در تمام زمینه‌ها اعم از تجاری، فرهنگی و گردشگری که در کنار آن دارای پیوست ورزشی قرار گیرد کمک شایانی به ورزش قم خواهد شد.
لاریجانی خاطرنشان کرد: واگذاری امکان ورزشی بایددر اولویت کاری قرار گیرد، چرا که با واگذاری امکان ورزشی به بخش خصوصی می‌توان فارغ‌البال شد و به نظارت، هدایت و برنامه‌ریزی پرداخت لذا با این روش اقتصاد نیز مردمی می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع رشد و توسعه ورزش استان قم اشاره و عنوان کرد: در راستای هم‌افزایی، شهرداری قم باید به کمک ورزش قم آید و از این راه می‌توان کمک‌های شایانی به تیم‌های ورزشی استان قم نیز کرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjvvei.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما