چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 5618
در روز جمعه صورت می گیرد؛

استقبال مردم قم از کاروان الی ‌بیت‌المقدس

قم نيوز : قم نیوز: عضو ستاد مرکزی کاروان الی بیت‌المقدس گفت: این کاروان فردا وارد زاهدان می‌شود و جمعه صبح وارد شهر مقدس قم خواهد شد.
استقبال مردم قم از کاروان الی ‌بیت‌المقدس
به گزارش قم نیوز، علیرضا نوری در نشست خبری ظهر امروز ستاد مرکزی کاروان الی بیت‌المقدس که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، از راهپیمای این کاروان در مرزهای کشورهای اردن، مصر، سوریه و لبنان با فلسطین اشغالی خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ فروردین همزمان با روز جهانی نکبت، اعضای کاروان آزادی الی بیت‌المقدس که بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از چهار قاره آمریکا، آفریقا، اروپا و آسیا هستند، به سمت مرزهای فلسطین اشغالی راهپیمایی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: اعضای کاروان آزادی الی بیت‌المقدس از ۸۰ کشور دنیا هستند که ۳۰۰ تن از آنان دارای ملیت آسیایی بوده و بقیه از دیگر کشورهای دنیا هستند.

عضو ستاد مرکزی کاروان آزادی الی بیت‌المقدس با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از ۴۰۰ تشکل مردم نهاد از سر تا سر جهان، ۲۲ تشکل در کرانه باختری و نوار غزه، ۲۰۰ تشکل مردم نهاد در ایران، سیدحسن نصرالله، دولت لبنان و ۴۵۰ شخصیت مطرح سیاسی فرهنگی سراسر جهان از این کاروان اعلام حمایت کرده‌اند، اظهار داشت: قرار است در روز جهانی نکبت، انسان‌های آزاده سراسر جهان در برابر سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای خود به راهپیمایی پرداخته و در کشورهایی که سفارت خانه رژیم صهیونیستی وجود ندارد در میادین اصلی شهر جمع شوند.

وی با اشاره به اهمیت استقبال از این افراد در حمایت از تفکر مقاومت، اعلام کرد: این کاروان فردا از طریق شهر زاهدان وارد میهن اسلامی خواهد شد و جمعه صبح نیز به شهر مقدس قم می‌رسد که استقبال از این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل از مردم انقلابی ایران و قم درخواست می‌کنیم برای مراسم استقبال از این فعالان حقوق بشر، تلاش خود را به کار گیرند.

نوری با بیان اینکه کاروان آزادی مرکزی الی بیت‌المقدس اهداف خاصی را برای آزادسازی فلسطین اشغالی دنبال می‌کند، اعلام کرد: احقاق حق آوارگان فلسطینی مبنی بر بازگشت به وطن، توقف یهودی‌سازی بیت‌المقدس، برقراری صلح در منطقه و نابودی اسرائیل از جمله اهداف کاروان مرکزی الی بیت‌المقدس است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.8bsurhb0wiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما