شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 56214
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان پیکارهای انتخابی

4 پینگ‌پنگ باز قم در مسابقات نونهالان کشور معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: چهره چهار عضو تیم هیأت‌‌ تنیس روی‌میز قم در مسابقات طرح هوپس پینگ‌پنگ قهرمانی رده سنی نونهالان کشور با پایان پیکارهای انتخابی مشخص شدند.
4 پینگ‌پنگ باز قم در مسابقات نونهالان کشور معرفی شدند
به گزارش قم نیوز هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم که در آبان ماه دو اعزام به رقابت‌های مرحله دوم تور ایرانی رده سنی بزرگسالان و همچنین پیکارهای مطرح هوپس رده سنی نونهالان کشور دارد، برای شناخت برترین‌ها پینگ‌پنگ بازان قم به منظور حضور در این دو تیم، اقدام به برگزاری پیکارهای انتخابی کرد.
به همین منظور سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم میزبانی این دو رویداد مهم را بر عهده گرفت و ابتدا گزینشی تور ایرانی بزرگسالان به انجام رسید و سپس شرکت کنندگان در مسابقات انتخابی نونهالان قم جهت حضور در مسابقات هوپس نونهالان کشور به میدان رفتند.
این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان، شهرستان بناب آذربایجان به عنوان میزبان مسابقات طرح هوپس نونهالان کشور انتخاب شده و در مسابقات انتخابی قم پینگ‌پنگ بازان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی‌ماه سال ۱۳۸۶ رقابت کردند.
در پایان رقابت‌ نونهالان پینگ‌پنگ باز قم، علیرضا رضایی‌فرد بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی به پرهام حکانی تعلق گرفت و مقام‌های سوم و چهارم را به ترتیب محمدجواد جباری و علی باقرزادگان کسب کردند.
با توجه به مشخص شدن نتایج پیکارهای انتخابی تور ایرانی رده سنی بزرگسالان و همچنین مسابقات طرح هوپس نونهالان در قم، پینگ‌پنگ بازان قم روزهای ششم تا نهم آذر ماه در مسابقات تور ایرانی به مصاف حریفان می‌روند و روزهای چهاردهم تا هفدهم آذر نیز در بناب برای کسب عناوین برتر طرح هوپس نونهالان مسابقه می‌دهند.
علاوه بر دو اعزام بزرگسالان و نونهالان قم، مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر کشور نیز پیش‌روی دختران مستعد تنیس روی‌میز قم قرار دارد و اعزام تیم منتخب قم به این مسابقات روز دهم آذر صورت می‌گیرد و این پیکارها تا چهاردهم آذر ماه جریان خواهد داشت.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchkinm.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما