شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 56224
منبع : خبرگزاری فارس
معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم:

بانک اطلاعات املاک شهرداری تکمیل شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: باید بانک اطلاعات غنی و خوبی در حوزه املاک تهیه شده که پس از آن بتوانیم به نحوه هزینه‌کرد بپردازیم.
بانک اطلاعات املاک شهرداری تکمیل شود
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی حسام‌نژاد در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل املاک شهرداری قم، با بیان اینکه اولویت اول حوزه مالی و اقتصادی شهرداری بحث املاک است، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در شهرداری ایجاد شده می‌توان گفت بحث املاک بسیار پیچیده‌تر بوده و از اهمیت بیشتری برخوردار است به همین خاطر باید نگاه ویِژه به آن شود.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با تاکید بر اینکه غالب کار اقتصادی شهرداری در حوزه املاک متمرکز شده است، تصریح کرد: با این وجود بحث غالب فعالیت‌های اقتصادی حوزه مالی و اقتصادی بحث املاک است و به همین خاطر نگاه ویژه به این بخش داریم.
حسام نژاد با اشاره به شفاف‌سازی صورت گرفته در دوره گذشته در حوزه املاک، بیان کرد: کیفیت خروجی‌ها در حوزه اطلاعات املاک افزایش پیدا کرده و در آینده نیازمند برنامه‌ریزی و حرکت سیستمی در این بخش هستیم.
وی با تاکید بر هماهنگی با مناطق در حوزه املاک، اذعان کرد: باید بانک اطلاعات غنی و خوبی در حوزه املاک تهیه شده که پس از آن بتوانیم به نحوه هزینه‌کرد بپردازیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdci5raw.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما