دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 56304
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد

دارت‌اندازان قم در فكر قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم از رقابت ورزشكاران دارت قم براي كسب عناوين برتر مسابقات قهرماني كشور خبر داد.
دارت‌اندازان قم در فكر قهرماني كشور
دارت‌اندازان قم در فكر قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز علیرضا ساری امروز اظهار کرد: دارت در کنار رشته‌هایی نظیر بیس‌بال، سافت‌بال، سپک‌تاکرا، راگبی، کریکت، ورزش‌های هوایی، فلوربال و چندین رشته دیگر از جمله ورزش‌های فعال و پویا در هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم است.

وی ادامه داد: دارت‌اندازان قم نیز همانند ورزشکاران دیگر رشته‌ها دارای یک انجمن مستقل در هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم هستند و هماهنگ با انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، طبق تقویم هر ساله در رقابت‌های مختلف کشوری با حریفان خود به رقابت می‌پردازند و در سطح استان نیز فعالیت‌های متنوعی دارند.

دبیر هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم در ادامه با اشاره به اعزام دارت‌اندازان قم به مسابقات مناطق کشور، ابراز کرد: از سوی انجمن دارت فدراسیون برای برگزاری مرحله پایانی مسابقات رنکینگ دارت مناطق 6 گانه کشور برنامه‌ریزی شده و تیم قم نیز در آن به میدان می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم و پایانی مسابقات رنکینگ دارت مناطق 6 گانه کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه نهم و دهم آذر ماه سال جاری در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، در حالی که بانوان روز نهم آذر و مردان دارت‌انداز روز جمعه 10 آذر به رقابت می‌پردازند.

ساری سپس به گروه‌بندی مسابقات و میزبانان مناطق 6 گانه دارت ایران اشاره و بیان کرد: این پیکارها در مناطق جنوب شرق، شمال شرق، جنوب غرب، شمال غرب، مرکزی (الف) و مرکزی (ب) برگزار می‌شود و تیم دارت هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی قم در جمع تیم‌های حاضر در منطقه مرکزی (ب) قرار دارد.

وی به حریفان تیم  قم اشاره و عنوان کرد: دارت‌اندازان قم برای کسب عناوین برتر  منطقه مرکزی (ب) با حریفان خود از استان‌های تهران، البرز، قزوین و مازندران به رقابت می‌پردازند، در حالی که انجمن دارت میزبانی این منطقه را به هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی قزوین سپرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkxnm.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما