سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 56321
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

جودو قم در مسير رشد و شكوفايي / 2 كاتاروي قم در راه آسيا

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از برنامه‌ريزي مدون اين هیأت‌‌ براي رشد و شكوفايي جودو و رشته‌هاي زير مجموعه اين هیأت‌‌ در قم خبر داد.
جودو قم در مسير رشد و شكوفايي / 2 كاتاروي قم در راه آسيا
به گزارش قم نیوز مجید متقی در قم، اظهار کرد: هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم برای پیشبرد اهداف خود در زمینه رشد و شکوفایی رشته‌های زیر مجموعه این هیات، برنامه‌ریزی خود را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت انجام داده است.
وی ابراز کرد: هدف تمام همکاران من در مجموعه هیأت‌‌ این است که جودو به لحاظ کیفی و کمی در عرصه قهرمانی و قهرمان‌پروری گام بردارد و به همین منظور جلسات متعدد با حضور اعضای هیأت‌‌ رئیسه برگزار شده و هم‌اندیشی لازم در این زمینه با مسوولان کمیته‌ها و مربیان فعال جودو، جوجیتسو و کوراش قم انجام شده است.
رئیس هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم اضافه کرد: هیأت‌‌ رئیسه ما در هفته پایانی آبان ماه دو جلسه برگزار کرد و نتایج و مصوبات این جلسات را وظایف اجرایی و عملیاتی خود قرار داده تا ان‌شاءالله با همدلی و همفکری و خرد جمعی به هدف خود که قهرمانی و قهرمان‌پروری است نزدیک شویم.
وی افزود: در پایان جلسه هیأت‌‌ رئیسه مقرر شد این جلسات به شکل ماهیانه برگزار شود و عملکرد هیات، کمیته‌ها و حتی مربیان عزیز هر ماه مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد تا نقاط ضعف برطرف شده و بتواند آینده‌ای روشن و بسیار مطلوب را با برنامه‌ریزی صورت گرفته رقم بزند.
متقی در ادامه به حضور دو نماینده قم در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاتا جودو ایران اشاره و بیان کرد: این تیم با حضور مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی دو تن از کاتاروهای توانمند قم این روزها در سالن پنجم آذر تهران خود را برای حضور موفق در به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا آماده می‌کند، در حالی که این تیم با 10 کاتارو برای کسب عناوین برتر قاره آماده می‌شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgqw9n.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما