پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 5639
در جلسه‌ای با حضور استاندار قم صورت گرفت؛

آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی در قم

قم نيوز : قم نیوز: ستاد تسهیلات نوروزی در قم همزمان با آغاز تعطیلات کار خود را آغاز کرد.
آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی در قم
به گزارش قم نیوز، ستاد تسهیلات زائران و مسافران نوروزی با راه‌اندازی ۱۳ کمیته در استانداری قم امروز همزمان با فرا رسیدن تعطیلات ایام نوروز آغاز به کار کرد.

در این مراسم که با حضور استاندار قم برگزار شد، مسوولان کمیته‌های مختلف حضور بهم رسانده و گزارشی از اقدامات انجام شده و در حال انجام ارائه کردند.

استاندار قم در این جلسه خواستار اجرای برنامه‌های منظم و هماهنگ شد و عنوان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها بر آن است تا بهترین استقبال از زائران و مسافران نوروزی انجام شود و دستگاه‌های دولتی در این راستا نقش موثری خواهند داشت.

هماهنگی دستگاه‌ها، ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران در بخش‌های اسکان، حمل و نقل، رفع نیازهای فرهنگی و ... از جمله خواسته‌های استاندار قم به منظور رفاه حال مسافران به قم بود.

استاندار قم در حاشیه این مراسم که بدون حضور یکی از مسوولین کمیته‌ها برگزار شد با جدیت خواستار حضور و مشارکت مسوولان دستگاه‌های دولتی در ارائه خدمات نوروزی به مجاوران و مسافران شد.

کمیته‌های تبلیغات و نظارت بر اماکن فرهنگی و مذهبی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی، خدمات شهری، امنیت، پشتیبانی و مالی، بهداشت، اسکان، تنظیم بازار و ... در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.x8nbjh8po9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما