شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 56522
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 3 پيروزي متوالي در هفته پاياني رخ داد

صعود پاس قم به جمع مدعيان قهرماني ليگ كاراته ايران

قم نيوز : قم نیوز: تيم كاراته باشگاه پاس قم با كسب سه پيروزي متوالي مجوز صعود به مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ كوميته رده سني جوانه‌هاي كاراته ايران را كسب كرد.
صعود پاس قم به جمع مدعيان قهرماني ليگ كاراته ايران
به گزارش قم نیوز در بین تیم‌هایی که به نمایندگی از کاراته استان قم امسال در فصل 1396 لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور حضور دارند، تیم پاس یکی از تیم‌های موفق و شاخص است که همچون سال گذشته به روند موفقیت‌های خود در رده‌های پایه لیگ‌های ایران ادامه داد.
پاس قم در لیگ کومیته جوانه‌ها هفته چهارم و پایانی را با کسب نتایج درخشان پشت‌سر گذاشت تا یکی از پنج نماینده موفق قم در جمع تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ‌های کاراته پسران ایران باشد، لیگ‌هایی که در آن تیم‌های قدرتمندی از سایر استان‌ها نیز حضور دارند.
بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته چهارم لیگ کومیته جوانه‌های کاراته ایران به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و چهار تیم راه یافته به دور دوم در حالی مشخص شدند که مرحله نهایی به شکل ضرب‌دری برای تعیین فینالیست‌ها به انجام می‌رسد.
پس از انجام دیدارهای این هفته از گروه نخست باشگاه چالاکی و نام‌آوران سوادکوه به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور نهایی لیگ جوانه‌ها راه یافتند، ضمن اینکه از گروه دوم تیم‌های کاراته باشگاه پاس قم و آکادمی کاراته نریمان اول و دوم شدند و به دور بعد رسید.
شاگردان ابوالقاسم پایدار در تیم باشگاهی پاس قم که یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم این مرحله بودند در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم هیات کاراته سمنان رفته و با حساب 18 بر سه حریف را شکست دادند، ضمن اینکه در مسابقه دوم با نتیجه قاطع 17 بر دو تیم آکادمی کاراته نریمان را بردند و سومین رقابت آنها با تیم شیرآلات طوفان ثبت پیروزی جالب 15 بر 6 را در کارنامه آنها به دنبال داشت.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcj8iei.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما