شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 56526
منبع : خبرگزاری فارس
در رقابت نمايندگان 67 كشور جهان صورت مي‌گيرد

رقابت ملي‌پوش كاراته قم با حريفي از ژاپن در آغاز ليگ جهاني 2017

قم نيوز : قم نیوز: ستاره ملي‌پوش كاراته استان قم امروز در آغاز پيكارهاي مرحله نهايي ليگ جهاني كاراته 2017 برابر حريفي از كشور ژاپن صف‌آرايي مي‌كند.
رقابت ملي‌پوش كاراته قم با حريفي از ژاپن در آغاز ليگ جهاني 2017
به گزارش قم نیوز ستاره ملی‌پوش کاراته استان قم که امسال نخستین مدال سال 96 خود را از لیگ جهانی کاراته در امارات کسب کرد با سابقه کسب سه مدال طلا و برنز از رقابت‌های آسیایی و همین تعداد مدال از پیکارهای جهانی، بار دیگر از امروز در لیگ جهانی به میدان می‌رود.
این در حالی است که مسابقات مرحله پایانی لیگ جهانی 2017 کاراته از امروز در شهر اوکیناوا کشور ژاپن آغاز می‌شود و در بین نمایندگان اعزامی کشورمان به این مسابقات، امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم بخش کومیته مردان روی تاتامی خواهد رفت.
مرد پرافتخار کاراته استان قم که از حضور در ادوار مختلف لیگ جهانی کاراته مدال‌های متنوعی کسب کرده، بعد از برنز فروردین‌ماه سال جاری که از حضور در این لیگ به میزبانی امارات به دست آورد، بار دیگر در وزن منهای 60 کیلوگرم برای کسب مدال به میدان می‌رود.
با انجام قرعه‌کشی آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته 2017، نمایندگان کشورمان در هر دو بخش مردان و زنان حریفان خود را شناختند و بر این اساس امیر مهدی‌زاده باید در وزن منهای 60 مردان نخستین مبارزه خود را برابر حریفی از کشور میزبان برگزار کند.
این مبارزه بین کاراته‌کاهای ایرانی و ژاپنی در حالی برگزار می‌شود که مهدی‌زاده امسال در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا فینال وزن خود را برابر حریفی از کشور ژاپن انجام داد و با شکست وی موفق به کسب نخستین مدال طلای آسیایی خود شد و به روند موفقیت‌های خود در این رشته ادامه داد.
در این دوره از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته تعداد 783 کاراته‌کا از 67 کشور جهان حضور دارند و در هر دو بخش مردان و زنان برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در حالی که امیر مهدی‌زاده به صورت ویژه از سوی فدراسیون کاراته ژاپن به این مسابقات دعوت شده است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcd9k0k.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما