شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 56536
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز تخصصی مهدویت مطرح کرد

پوشش خلأهای عرصه مهدویت از سوی ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز تخصصی مهدویت گفت: ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی با پوشش دادن خلأهای موجود در عرصه مهدویت، به دنبال از بین بردن آسیب‌های موجود در این عرصه است.
پوشش خلأهای عرصه مهدویت از سوی ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی
پوشش خلأهای عرصه مهدویت از سوی ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: این ستاد از چند سال پیش برای ایجاد هماهنگی در زمینه برنامه‌های مهدوی در کشور شکل گرفت.

وی ادامه داد: هدف از شکل گیری ستاد هماهنگی‌های فعالیت‌های مهدوی این بود که فعالیت‌ها در این عرصه با هم فکری و هم افزایی بخش‌های مختلف صورت بگیرد و این ستاد با پوشش دادن خلأهای موجود در عرصه مهدویت، به دنبال از بین بردن آسیب‌های موجود در این عرصه است.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت افزود: اکنون درس خارج مهدویت در حوزه برقرار است، اما متاسفانه شاهد استقبال کم طلاب از این درس هستیم، در صورت حمایت بزرگان حوزه از برگزاری درس خارج مهدویت، نتایج بهتری را از این درس خواهیم گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت 9 ربیع الاول برنامه‌های مختلفی در مسجد مقدس جمکران و نقاط دیگر کشور برگزار می‌شود، در این راستا برگزاری همایش مهدی یاوران و نیز جلسات سخنرانی در مسجد مقدس جمکران برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepn8n.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما