شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 56554
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور؛

تیم بسکتبال خلیج فارس قم برابر نماینده قزوین شکست خورد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم بسکتبال خلیج فارس قم از شکست این تیم در لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر نماینده استان قزوین خبر داد.
تیم بسکتبال خلیج فارس قم برابر نماینده قزوین شکست خورد
تیم بسکتبال خلیج فارس قم برابر نماینده قزوین شکست خورد
به گزارش قم نیوز حسین جنابان اظهار داشت: در ادامه دیدارهای لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور و از هفته دوم مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم خلیج فارس قم در مسابقه‌ای خارج از خانه به دیدار تیم هیئت بسکتبال قزوین رفت و در دیداری که شایسته پیروزی بود با یک پرتاب سه امتیازی نتیجه را واگذار کرد.

وی افزود: تیم بسکتبال خلیج فارس قم جمعه شب در قزوین با تیم هیئت بسکتبال این شهر مسابقه داد و در نهایت با نتیجه ۶۹ بر ۶۶ نتیجه را به حریف واگذار کرد و این در حالی بود که تیم خلیج فارس قم در نیمه نخست بازی پیروز از میدان خارج شده بود.

مدیر تیم بسکتبال خلیج فارس قم گفت:  در این بازی تیم خلیج فارس قم شروع خوبی در بازی داشت و تیم قزوین نیز پا به پای نماینده قم پیش می‌آمد با این حال با درخشش بازیکنان تیم خلیج فارس قم، در پایان کوارتر دوم این نماینده بسکتبال قم بود که توانست ۳۲ بر ۲۸ برنده بازی باشد.

جنابان بیان داشت: این پیروزی در کوارترهای سوم و چهارم بازی از دست رفت به طوری که برتری ۴ امتیازی نماینده قم توسط تیم میزبان جبران شد و در نهایت با اختلاف یک پرتاب ۳ امتیازی، این تیم تیم هیئت قزوین بود که توانست برنده این بازی شود.

وی عنوان کرد: تیم خلیج‌فارس قم در اولین دیدار خود در این مسابقات در سالن شهدای بهزیستی قم با نتیجه ۸۳ بر ۷۷ از سد تیم اسدآباد همدان گذشت و در فاصله تعطیلی موقت لیگ دسته دوم بازی دوستانه‌ای با تیم قدرتمند شکلی تهران در قم برگزار کرد و با اختلاف ناچیزی بازنده بازی شد.

جنابان تصریح کرد: کاروان تیم خلیج فارس قم شب گذشته به قم بازگشت و خود را آماده سومین بازی از مرحله گروهی خواهد کرد و امیدوارم با استفاده از تجارب بازی در قزوین ، اجازه از دست دادن پیروزی در بازی بعد را ندهیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceen8n.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما