يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 56577
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله اعرافی: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهداست

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه کشور نفوذ نرم و فرهنگی جریان انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات و نواقصی که وجود دارد با شیب و سرعت مناسبی در حال رشد و پیشرفت است که نتایج این رشد را در کشورهای منطقه به خوبی می‌توان احساس کرد.
آیت الله اعرافی: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های شهداست
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علیرضا اعرافی با حضور در منزل  خانواده شهید موسوی نژاد، باخانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه در این دیدار تصریح کرد: مجموعه حوزه‌های علمیه و همچنین تمام طلاب و انسان‌های قدردان این مرز و بوم، نهایت احترام و ارزش را به شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها قائل هستند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور نفوذ نرم و فرهنگی جریان  انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات و نواقصی که وجود دارد با شیب و سرعت مناسبی در حال رشد و پیشرفت است که نتایج این رشد را در کشورهای منطقه به خوبی می‌توان احساس کرد.
وی عنوان کرد: حوزه‌های علمیه و طلاب همواره رویکرد و نگاه انقلابی خود را حفظ کرده و آن را دنبال می‌کنند که یکی از نمودهای برجسته این نگاه نیز تعظیم و احترام نسبت به خانواده‌های شهداست.
همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نژاد نیز خاطراتی از دوران مبارزاتی خود و شرایط و تنگناهایی دوران پهلوی را مرور کرد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjaiei.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما