يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 56582
منبع : خبرگزاری فارس

آيت‌الله علوي گرگاني: ملت‌هاي مسلمان بايد مطيع بزرگان دين باشند

قم نيوز : قم نیوز: يكي از مراجع تقليد گفت: مسئله‌اي كه ملت عراق، لبنان، ‌سوريه و ايران بايد اهميت دهند اين است كه بايد هميشه گوش به فرمان و مطيع بزرگان دين و رهبر معظم انقلاب باشند.
آيت‌الله علوي گرگاني: ملت‌هاي مسلمان بايد مطيع بزرگان دين باشند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار نماینده دبیرکل جنبش نجبا در ایران اظهار کرد: اگر ملت‌های اسلام در جهان با یکدیگر متحد شوند هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند این قدرت را از بین ببرد.
وی خاطرنشان کرد: خداوند فرموده است قدرت الهی در همه مکان‌ها پیروز و برتری دارد و اسلام برترین دین است که هیچ دینی بر آن برتری ندارد.
این مرجع تقلید با بیان اینکه باید با یکدیگر متحد شویم و بدانیم نتیجه اتحاد موفقیت است گفت: همین اندازه که ملت عراق، سوریه و لبنان با یکدیگر متحد شدند خداوند نمونه قدرت خود را نشان داد و آنها را پیروز کرد.
وی عنوان کرد: خداوند پیامبر اکرم(ص) را برای همه مردم مبعوث کرده است  و مرزی برای آن قائل نشده است بر این اساس ملت اسلام ملتی جهانی و همگانی هستند و همه باید دست به دست یکدیگر دهند.
آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: مسئله‌ای که ملت عراق، لبنان، ‌سوریه و ایران باید اهمیت دهند این است که باید همیشه گوش به فرمان و مطیع بزرگان دین و رهبر معظم انقلاب باشند.
وی عنوان کرد:‌ باید از خداوند بخواهید همه مطیع فرمان و رهبری‌های بزرگان دین باشند امیدوارم از این به بعد پیروزی اسلام بر جهانیان کفر و استکبار جهانی رقم بخورد و ریشه کفر و استکبار از میان برداشته شود و از قدرت برکنار شوند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcf0tdt.w6dvcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما