يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 56596
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران عنوان کرد

اعزام خادمان مسجد مقدس جمکران به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران گفت: گروهی ویژه از خادمان به همراه محموله‌ای از اقلام بهداشتی و خوراکی برای عیادت و دلجویی از زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به این مناطق اعزام خواهند شد.
اعزام خادمان مسجد مقدس جمکران به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
اعزام خادمان مسجد مقدس جمکران به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
به گزارش قم نیوز سید حسین موسوی رابطی در تشریح اجرای طرح معنوی رحمت الواسعه اظهار کرد: این طرح در روز هفتم آذرماه مصادف با نهم ربیع‌الاول در 22 استان کشور باهدف عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها توسط خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این طرح به برکت سالروز آغاز رحمت واسعه الهی در بشریت یعنی امامت امام عصر(عج) با هدف تعظیم شعائر الهی، تبیین یوم‌الله نهم ربیع و پیوند قلوب مؤمنین با حضرت بقیة‌الله اعظم(هج) توسط خادمان این مکان مقدس در 53 نقطه کشور برگزار می‌شود.

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه خادمین با حضور بر بالین بیماران و جانبازان عزیز و اهدای گل و شیرینی برای آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنند تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز این طرح دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در سطح 22 استان است.

موسوی رابطی بیان کرد: 300 خادم اعزامی در این طرح با حضور در منزل شهدای مدافع حرم با آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی تجدیدعهد و پیمان کرده و با خانواده‌های این شهدای عزیز دیدار خواهند کرد.

وی با اشاره به حادثه دلخراش زلزله در استان کرمانشاه، ابراز کرد: گروهی از خادمان مسجد مقدس جمکران برای عیادت از حادثه دیدگان و مجروحان، به همراه محموله‌ای از اقلام بهداشتی، خوراکی، پتو و اقلام فرهنگی به ارزش 300 میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcaimnm.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما