سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 56657
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مطرح کرد

پیشرفت 90 درصدی پروژه تقاطع شهید کریمی با بلوار پیامبر اعظم(ص)

قم نيوز : مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه تقاطع شهید کریمی با بلوار پیامبر اعظم(ص) حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، همچنین پیشرفت فیزیکی رمپ‌های چهارگانه این پروژه حدود 75 درصد است
پیشرفت 90 درصدی پروژه تقاطع شهید کریمی با بلوار پیامبر اعظم(ص)
پیشرفت 90 درصدی پروژه تقاطع شهید کریمی با بلوار پیامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نیوز محمدتقی نادعلی با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع شهید کریمی با بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: این پروژه در گذشته از طریق مناقصه به یکی از شرکت‌ها واگذار شد، ولی در نهایت شهرداری قم با پیمانکار در پروژه تقاطع کریمی ختم پیمان کرد و سازمان توسعه و عمران شهرداری قم پیمانکار تکمیل این پروژه شد.
وی ادامه داد: زیرگذر تقاطع کریمی با بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان امسال افتتاح شد، این تقاطع چهار رمپ دارد و این رمپ‌ها در حال احداث است، این پروژه حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، همچنین پیشرفت فیزیکی رمپ‌های چهارگانه این پروژه حدود 75 درصد است.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: برای تکمیل پروژه تقاطع کریمی با بلوار پیامبر اعظم(ص) 21 میلیارد تومان قرارداد منعقد شده و رمپ‌های این پروژه در 22 بهمن امسال به مرحله بهره برداری خواهند رسید، رمپ‌های تقاطع شهید کریمی در باند کندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) قرار دارند، حجم کار این پروژه فراتر از برآوردها بود، به همین دلیل پروژه تکمیل تقاطع کریمی بیشتر از زمان تعیین شده به طول کشید.
نادعلی با اشاره به پروژه میدان ولی عصر(عج) اظهار کرد: این پروژه یک پل اصلی و یک پل رمپی دارد، طراحی میدان ولی عصر(عج) به دلیل احداث ایستگاه مترو در زیر این میدان با بقیه میدان‌ها متفاوت است، تاریخ شروع این پروژه 15 شهریور بود و پیشرفت فیزیکی آن اکنون 17 درصد است و در پروژه میدان ولی عصر(عج) 10 درصد از برنامه تعیین شده جلو هستیم.
وی ادامه داد: پروژه میدان ولی عصر(عج) ابتدا احداث پل اصلی پروژه به پایان می‌رسد و در ادامه احداث پل فرعی پروژه شروع می‌شود، قرارداد پروژه میدان ولی عصر(عج) دو ساله است، اما این پروژه قطعا زودتر به بهره برداری می‌رسد.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: پروژه میدان ولی عصر(عج) به دلیل ایستگاه مترو فاقد زیرگذر است، برآورد برای هزینه احداث این پروژه حدود 46 میلیارد تومان است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyqaw.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما