چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 56696
منبع : خبرگزاری مهر
برای حفظ ایمنی عابران؛

۱۶ پل عابر پیاده جاده‌ای در استان قم نصب شده است

قم نيوز : رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: تا کنون ۱۶ پل عابر پیاده جاده‌ای در استان قم نصب شده است.
۱۶ پل عابر پیاده جاده‌ای در استان قم نصب شده است
۱۶ پل عابر پیاده جاده‌ای در استان قم نصب شده است
به گزارش قم نیوز حمیدرضا ذاکر گفت: در راستای تسهیل تردد و تأمین ایمنی حداکثری عابران، یکدستگاه پل عابر پیاده احداث و در ورودی روستای مبارک آباد بخش مرکزی استان قم نصب و آماده بهره برداری شد.

وی افزود: از عمده اهداف مترتب بر اجرای این طرح، تسهیل و تأمین ایمنی تردد دانش آموزان و نمازگزارانی است که به دلیل مجاورت یک باب مسجد و مدرسه در محل، از آنجا عبور می‌نمایند.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم هزینه احداث و نصب این پل را بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال عنوان کرد.

وی درخصوص مشخصات فنی پروژه نیز توضیح داد: نوع سازه پل، فلزی و دارای ابعادی با مختصات شش متر ارتفاع و سی متر طول عرشه می‌باشد که جهت ورود و خروج، در دوطرف، پله‌های فلزی با حفاظ نرده‌ای تعبیه شده است.

ذاکر بازه زمانی اجرای این طرح را افزون بر دو ماه اعلام کرد و گفت: پل عابر پیاده روستای مبارک آباد بخش مرکزی قم شانزدهمین پل عابر پیاده جاده‌ای می‌باشد که توسط این اداره کل در سطح راه‌های استان احداث و نصب شده است.

وی پل‌های عابر پیاده منصوب در سطح راه‌های استان را شامل ۴ دستگاه در بزرگراه امام علی(ع) شهر قم، ۲ دستگاه حد فاصل میدان خرمشهر - تپه سلام (محور قم سلفچگان)، یک دستگاه در محدوده طلاب (محور قم - سلفچگان)، ۲ دستگاه آزاد راه قم - تهران، ۲ دستگاه محور قدیم قم - کاشان، یکدستگاه روستای خورآباد (بخش کهک)، یکدستگاه روستای پاچیان (بخش جعفریه) و یکدستگاه روستای مبارک آباد (بخش مرکزی) برشمرد.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: اولویت نخست این اداره کل در تمامی سطوح سازمانی، تأمین ایمنی تردد عابران و وسائط نقلیه در حوزه مسئولیت‌های موضوعه می‌باشد که اجرای پل عابر پیاده در نقاط حادثه‌ساز، در زمره برنامه‌هایی است که از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb00bs.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما